Recenzija filma IT FOLLOWS: Pazi s kim spavaš

Opće poznata stvar jest da su stari horori odlični, a novi loši. U moru promašenih pokušaja, pojavio se “It follows”. Riječ je o modernom hororu koji je zapravo iznenadio kvalitetom.

U posljednjih nekoliko godina snimljeno je puno horor filmova. Vjerojatno niste čuli za većinu. Zašto? Jer su loši. Onda se pojavio It follows. Ime filma približno otkriva radnju za koju sam mislila da će biti klasično dosadna i neoriginalna. Međutim, određeni dijelovi prilično su me iznenadili. Ideja nije revolucionarna (to još čekam), ali realizacija je impresivna.

Najveći dojam ostavlja glazba. Pomalo je uznemirujuća što dodatno pridonosi dojmu. Psihološki horori uvijek su teški za gledati, a glazba je u It follows napravila nevjerojatno dobar efekt koji je ostavio psihički utisak.

it follows

“It” je nadnaravna sila koja slijedi određene ljude. “It” se prenosi seksom. S obzirom na činjenicu da je glavna glumica ženska osoba, pretpostavite koliko je radnja eksplicitna. Jedna jako dobra stvar postignuta je filmom. Nakon što ga pogledate počet će te donositi svoja rješenja i prijedloge koje su mogli biti provedeni. Pronaći će te malih milijun načina koji bi mogli pridonijeti kreativnosti filma. It follows ostavlja vam otvorena vrata za nove ideje koje su se potencijalno mogle pojaviti u scenariju.

Glumci su simpatični što otežava situaciju. Teško je izabrati favorita ili negativca. Također, nije lako donijeti mišljenje o nekima od njih. Njihovi postupci definiraju njihov karakter. Postupci su opravdani ili ne i na temelju toga podržat će te ili osuditi lik. I tu se pojavljuju dvojbe oko toga jesu li neki postupci moralno opravdani i nužni ili nepotrebni.

It follows ostavit će vam prostora za razmišljanje. Postavit će te si mnogo pitanja vezano za postupke likova, moguće razrješenje situacije te kako biste vi postupili kad biste se našli na njihovom mjestu.

Preporuke, definitivno. Pogledajte u društvu jer će te htjeti prokomentirati viđeno.