Recenzija filma TRES METROS SOBRE EL CIELO: Prinčevi više nisu na bijelim konjima

Tres metros sobre el cielo definicija je moderne bajke.

Tres metros sobre el cielo film je koji prati živote Huga i Babi, mlade ljude iz bogatih obitelji. Hugo je visok, crn lik na motoru za kojim će se svaka okrenuti na cesti. Problemi u ponašanju rezultat su disfunkcionalnih obiteljskih odnosa. Taj dio filma pretjeran je njegovom agresivnošću. Babi je dosadna i u nedostatku zabave, Hugo joj postaje zanimljiv. Realno, Hugo je dečko koji je svakoj zanimljiv, ali ovdje je to specifično jer se zbog načina života i principa nikako ne slažu.

Film ima i dobru i lošu stranu te se tiču različitog kuta gledanja iste stvari. Dobra strana je zanimljiva priča. Svi vole bajke, samo drukčiji period života zahtjeva drukčiji scenarij. Princa na bijelom konju, zamijenio je Hugo na crnom motoru. Princezu iz dvorca zamijenila je Babi iz ville. Priču su upotpunili njihovi najbolji prijatelji. Kroz kojekakve avanture prolaze, do tad, najbolji period života isprepleten smijehom, suzama, seksom, svađama, druženjem, rastajanjem. Također, odabir glazbe je pogodak.

tres metros

Loša strana Tres metros sobre el cielo jest nelogičnost priče i pretjerivanje. Hugo je pogođen odnosima u obitelji, ali je li sva ona agresiva nužna? Proživiš, razmisliš, naučiš lekciju i ideš dalje kao bolja osoba poučena iskustvom. Hugo ne uči. Svaki ispad popraćen je iskupljenjem. Ne znam smatram li ga negativcem zbog svega što je napravio ili pozitivcem jer nije naučio bolje, a dobronamjeran je. S druge strane je Babi. U jednom trenutku je drama queen, u drugom zaboravi oko čega je dramatizirala. Hugo joj se svidio jer je on sve ono što joj je majka do tad branila. Prešla je preko previše njegovih grešaka.

Film ima najbolji sastav glumaca. Našli su savršenu osobu za svaku ulogu. Hugo je zgodan, na prvi dojam macho, a unutra zaljubljen i zbunjen. Babi je dobrica, ali zna se suprotstavit. Njihovi najbolji prijatelji su jedna osoba. On je doslovno muška verzija nje, a ona ženska verzija njega. Hugov brat, Babini roditelji, profesorica, poznanici… Svatko se pronašao u svojoj ulozi.

Možda se zanosim afekcijom prema španjolskoj kinematografiji i iako Tres metros sobre el cielo ne preferiram žanrovski, preporučam onima koji vole romantične drame.

P.S. Postoji i drugi nastavak.