Recenzija filma HOW TO MAKE LOVE LIKE AN ENGLISHMAN: Pierce je to bolje objasnio u 007

How to make love like an Englishman? Nemojte pokušavati ni saznati ni probati. Barem ne na temelju ovog filma. Ovih sat i pol vremena trebali bi se prikazivati u školama filma kao primjer onoga što se ne bi trebalo raditi.

How to make love like an Englishman predstavlja kombinaciju američkog i britanskog svijeta. S jedne strane imate Pierca Brosnana koji je tipični britanac, a s druge Jessicu Albu i Salmu Hayek koje su sestre. Tipičan britanac zavodnik, profesor je na fakultetu. Naivna studentica Jessica pada na njegov šarm. Nakon što je odrasla, shvatila je da između njih postoji previše razlika. Međutim, njezina starija sestra Salma Hayek čeka da joj se u životu pojavi jedan Pierce Brosnan. U ovom trenutku bitno je napomenuti da je film kategoriziran kao komedija. Brosnanov otac upoznao je ženu svog sina i unuka nakon desetak godina braka. Jer eto, grozna je osoba. Jessica je saznala za prevaru i zahtjevala razvod zbog kojem je Brosnan deportiran nazad u Veliku Britaniju. Brosnanov odvjetnik Meksikanac, vraća ga ilegalno natrag u SAD u kamionu s još nekakvim Meksikancima. Besmislenost u filmu nema granicu.

how to make love

Šteta je što su tako dobri glumci potrošili vrijeme i trud na tako loš film. Pierce Brosnan, koji je zasluženo odigrao ulogu Jamesa Bonda, podcijenio se prihvaćanjem ove uloge. Salma Hayek, jedna od najsenzualnijih glumica Holywooda, nije došla do izražaja karakterom kako to obično bude u njezinim ulogama. Jessica Alba dobila je tematski tipično svoju ulogu, ali škrt tekst u filmu prilično ju je ograničio. Pored toga svega ubačenom je još puno detalja i scena koji samo još dublje zatrpavaju film u rupu gluposti.

Ukratko, previše je drugih fimova koje možete pogledati umjesto ovog.