Tamarina RECENZIJA filma “DRACULA UNTOLD” 2014.

“Dracula Untold” novi je film o Vladu Tepešu. Još jedan u nizu… Irsko američka akcijska fantazija redatelja Garyja Shora snimljena prema romanu “Dracula” irskog pisca Brama Strockera iz 1897. Glavni glumci su Luke Evans (Brzi i žestoki 6, Besmrtnici…), Sarah Gadon (Spiderman 2, Opasna metoda…), Dominic Cooper (Kapetan Amerika, Need For Speed…) i Art Parkinson (Igra prijestolja…).

Kao što možete primjetiti, svi navedeni glumci su glumili u uspješnim filmovima, ali u Draculi nitko se nije istaknuo dobrom glumom. Ako ste rezervirali kartu u kinu, otkažite rezervaciju. Film nije toliko impresivan, možete ga pogledati i kod kuće.

Već puno puta ispričana priča, ispričana je još jednom. Tipično, Dracula je poznat po brutalnosti prema neprijateljima, bio je hladnokrvni ubojica koji je ubio više desetaka tisuća ljudi, ali heroj je kada je riječ o njegovom narodu. Naravno, igra pozitivca u cijeloj priči. Kako bi spriječio Turce da mu unište kraljevstvo, bez imalo straha odlazi u špilju gdje je živio vampir kojeg je davno netko prokleo da bi ga tražio pomoć. Postavši i sam vampirem, Vlad se vraća kući gdje se sam suočava s vojskom Turaka. Nećete vjerovati, dobije bitku. Sam.

Turci su nakon toga organizirali još veći pohod, ali ovaj put Vlad nije bio sam. Imao je šišmiše. I to je zapravo bila jedina zanimljiva stvar u filmu. Efekti sa šišmišima. Tehnologija filmske industrije dovoljno je napredovala da se takvi efekti impresivno prikažu. Scene su izgledale moćno, ali smiješno. Razmislite, šišmišima napasti tursku vojsku i ponovo dobiti bitku.

Shvativši da stvar ipak nije toliko jednostavna, napravio je očekivan korak dalje. Neću vam iznositi više detalja da se bar malo iznenadite nekim scenama koje se pojave pred kraj filma.

Ne razumijem ime filma – “Dracula: Untold”. Bolje bi mu pristajalo – “Dracula: Everything already told”. Publika bi imala realna očekivanja.