Recenzija filma SUICIDE SQUAD: Tko je najbolji Jocker?

Suicide squad film je temeljen na stripovima. Kao i svaka druga adaptacija, broji mnoge nedostatke. No što je u filmu prednost?

Robbie Margot, definitivno!

Suicide squad nije baš film godine. Svi su bili u pravu kad su rekli da ga se ne isplati gledati. Radnja filma puna je nelogičnosti. Znate li situacije kada gledate film i zapitate se: Zašto nisu ovo? Što nebi ovako bilo logičnije? Zašto tamo kad mogu ovamo? Otkud sad ovo?… Uglavnom, meni je užasno iritantno gledati filmove u kojima sama pronalazim bolja rješenja i pitam se kako režiseri i scenaristi nisu došli do bolje ideje. Neki članovi Suicide squad-a došli su do izražaja više nego drugi te su se time činili manje zanimljivima. Svatko od njih ima svoju karakteristiku koja ga opisuje, ali uloge nisu ravnomjerno raspoređene. U negativnom smislu. Najbolji primjer za to je Katana. Znači, žena ne priča engleski. Kroz cijeli film postojali su titlovi za tih nekoliko rečenica koje je rekla. Nema smisla. Borba nije napeta. Zijevala sam tijekom svih scena sukoba. Ako uzmete u obzir mogućnosti pojedinih likova, trebalo je to malo više zakomplicirati. 3d efekt bio je najgori koji sam ikad vidjela.

suicide squad

Jedan od najzanimljivijih glumaca u filmu, Jocker, bio je tako loš. Kud Jared Leto nije dobar izbor tud je i kostimografija očajna. Možete googlati masu slika, izgledaju odlično. Onda pogledate film i shvatite da vjerojatno nikad nitko neće nadmašiti Ledgera. Stavljen je u Suicide squad samo kako bi upotpunio ulogu Harley Quin. Možda još veći promašaj bila je Cara Delevingne. Cura ima lice modernog modela što zapravo i jest, ne božanstva kojeg je glumila. Loša uloga popraćena lošom glumom. Robbie Margot je briljirala! Ova uloga ju je čekala. Nevjerojatna facijalna ekspresija popraćena odgovarajućom kostimografijom i provokativnim izjavama, jedina su odlična stvar u filmu. Zasjenila je ostatak tima. Will Smithova mogućnost transformacije opet je došla do izražaja. Pa taj čovjek nema lošu ulogu. Ostali se ni po čemu lošem ili dobrom nisu istaknuli. Ili im je dana prilika da pokažu što (ne)znaju ili ih se stavilo u sjenu.

Umjesto da dva sata gledate film, iskoristite ih da pročitate stripove.