Recenzija filma RING 3: Digitalizacija VHS-a + internet. Shvacate?

Ring 3 je nastavak price o Samari koja izade iz bunara kako bi vas ubila tjedan dana nakon sto pogledate cudan snimak s videokasete. Da, stvarno je smijesno kako i zvuci.

Ring 3 je film koji ste vec progledali kroz prosle nastavke. Prvi je snimljen 1998. u Japanu. Redatelj filma je Hideo Nakata. Film se temelji na istoimenom romanu Koje Suzukija. Onda su dosli Amerikanci i zamotali proizvod u svoju zastavu. Prvi americki dio price snimljen je 2002. i bio je blockbuster. Drugi dio nastao je 2005. i takoder je dobio pozitivne kritike. Dvanaest godina kasnije dobili smo treci dio. Sto se moglo promijeniti?

ring

Samara je i dalje u bunaru. Ceka da netko pogleda snimak kako bi mogla izaci i ubiti tu osobu tjedan dana kasnije. Mnogo godina i osoba omogucilo je istrazivanje videokasete i rezultiralo odgovorima na kljucna pitanja. Pogledas video, napravis copy paste, nades nekog drugog da pogleda video i ostanes ziv. Ali eksperimentalni snimak se odjednom neocekivano promijenio. Istraga krece. Ubacen je kao neki plot twist na kraju.

Prvi problem je taj sto su se horor filmovi promijenili. Ring je bio zanimljiv prije 15 godina kad se pojavio. Danas je publika drukcija. Drugi problem vezan je uz cinjenicu da nitko vise ne koristi VHS. Snimak je digitaliziran, internet dostupan, copy paste nikad jednostavniji. Apokalipsa? Treci problem su svi novi glumci. Nikakva poveznica sa starim nastavcima ne postoji. New age je razumljiv, ali logika nalaze poveznice u filmovima koji imaju nastavke.

Nekolicina glumaca provlaci se kroz cijeli film, ostali su u prolazu. Matilda Anna Ingrid Lutz je u glavnoj ulozi. Njezin decko je Alex Roe. Svecenik Vincent D’Onofrio. Zvijezda Big Bang Theory Johnny Galecki dobio je ulogu profesora koji je napravio cijelu istragu oko snimke. Zakljucak skupa imena jest da je bolje ne pogledati kako se snalaze kad su u istom filmu.

Ako se obozavatelj filma Ring, ostanite impresionirani s prva dva nastavka. Ako vam znatizelja neda mira, upropastite si dozivljaj.

Foto & GIF: Heaven of Horror, http://giphy.com/gifs/the-ring-hD5EEkQyiEY1O.