Recenzija filma LOST CITY OF Z: Loš uvid u zanimljivo istraživanje

Lost city of Z istinit je film o britanskom istraživaču koji je putovao amazonskom prašumom kako bi otkrio ostatke izgubljene civilizacije. O kojoj u filmu ništa ne kažu.

Lost city of Z trebao je biti istaživački film koji bi nam prikazao pohode Percyja Fawcetta u amazonsku prašumu. Gdje je sve pošlo po zlu?

Percy Fawcett bio je britanski istraživač koji je putovanjima kroz Amazonu otkrivao novi dio zemlje. Mapirao je prašumu, rijeku i ostatke drevnih civilizacija. Često je nailazio na neprihvaćanje sugrađana i ismijavanja jer nitko nije htio vjerovati u postojanje naprednih civilizacija u prošlosti. Nevjerojatna priča o predanosti i uspjehu pojedinca pretvorena je, s obzirom na temu, u monoton film.

Istraživanje prašume generalno zvuči zanimljivo. Pogotovo govoreći o početku, kada su europljani po prvi put kročili među južnoamerička plemena otkrivajući do tad neviđenu kulturu. S obzirom na činjenicu da je fokus filma trebao biti na Percyju, jako smo malo informacija dobili o njegovim razmišljanjima, ciljevima i razlozima zašto je svoje postojanje odlučio posvetiti Amazoni.

lost city of z

Lost city of Z. Što je to? Vrlo malo informacija će te dobiti kroz film. Također je i prikazano premalo dokaza koji su uspjeli toliko okupirati um čovjeka da je njegova odluka bila ostaviti ženu i djecu kako bi otkrio više. Čovjek je misteriozno nestao 1925. sa sinom tijekom jednog od istaživačkih putovanja. Razne grupe ljude vodile su ekspedicije s ciljem pronalaska nestalih. Bezuspješno. Postoje razna nagađanja o ishodima, ali Percy nikada nije pronađen.

Charlie Hunnam napravio je što se od njega tražilo. Iako vjerujem da je u mogućnosti dati više, scenarij mu to nije dozvoljavao. Robert Pattinson je neprepoznatljiv. Uloga mu nije bila značajna i također ga je ograničila. Siena Miller i svi ostali dali su koliko je bilo izvedivo. Svi su mogli više, ali radnja filma strukturirana je tako da je svatko morao djelovati unutar kutije.

Krivim koncept filma, ne glumce.

Vjerujem da su Percyjeva istraživanja super zanimljiva, ali Lost city of Z užasan je izvor informacija i ne predstavlja dobar uvid čak ni u osnove.