Recenzija filma IT: Pazite se crvenih balona

It je remake popularne mini serije iz 1990-e. Strah od klauna dobio je definiciju. Crveni baloni imaju novo značenje. Bit će ih posvuda za halloween.

It je adaptacija knjige Stephena Kinga. Miniserija snimljena je 1990-e godine i izazvala je oduševljenje publike. S obzirom na to da je u filmu spomenuto kako se klaun pojavljuje svakih 27 godina, taktički je remake objavljen 2017-e. Koliko im je taktika uspjela, procjenite.

Grupa “luzera” iz osnovne škole počela se družiti zbog slične životne priče. Iz straha od nasilnika, osnovali su svoje društvo. Mnogo djece iz susjedstva godinama je nestajalo. Odlučili su istražiti slučajeve potaknuti nedavnim nestankom brata jednog od dječaka iz društva. Priviđale su im se stvari, događaji, zvukovi, ljudi… Opravdano. Vrebao ih je klaun. Krao je i ubijao djecu koja su se nečeg bojala. Slijedeći tragove i vlastite strahove, djeca su polako počela odmotavati klupko. Strah im je bio prepreka, ali i zaštita.

it

It je predstavljan kao odličan horor film. Međutim, činjenica ipak nije toliko točna. Riječ je o dobrom hororu, no ne strašnim koliko se očekivalo. Uvod je bio odličan. Napet dovoljno da izazove interes. I onda je sve to splasnulo. Manje više sve se vrtilo oko radnje. Djeca su cijelo vrijeme slagala slagalicu i kroz to su se ubacivale priče iz njihovog privatnog života. Pennywise je bio odličan u svakoj sceni. Međutim, scena je možda bilo premalo. Kamera je bila odlična (fokus na faci dok se pozadina pomiče i sl.). Nedostajalo je efekata koji bi izazvali strah od ulazaka u napuštene kuće, cimanje na iznenadne zvukove ili zaobilaženje klauna na cesti. Generalno je film dobar, ali ne i odličan.

Glumačka postava također je bila dobra. Simpatični klinci s kojima je moguće suosjećanje. Bill Skarsgård kao Pennywise bio je najbolji mogući izbor. Ono što filmu nedostaje, vjerojatno je drugi nastavak. Nažalost, načekat ćemo se jer izlazi tek krajem 2019-e.

Film je 7/10. Pogledajte.