Recenzija filma ESCOBAR: PARADISE LOST – Ovo nije film o Pablu Escobaru

Escobar: Paradise lost nije film je o legendarnom dileru kokaina Pablu Escobaru iako je trebao biti. Iz nekog razloga, redatelju njegov život nije bio dovoljno zanimljiv pa je film upropastio nebitnom ljubavnom pričom Escobarove nećakinje.

Escobar: Paradise lost film je u kojem se radnja odvija oko posljednjih nekoliko tjedana prije Escobarovog odlaska u zatvor. Uzevši u obzir da je Escobar jedan od najvećih krijumčara kokaina u povijesti, mislim da je njegov život dovoljno zanimljiv da se o tome napravi cijeli film. Ali ne. Redatelj, ne samo da je odlučio ubaciti ljubavnu zavrzlamu u film, nego je čak i stavio naglasak na to. Nadalje, odabrao je samo jednog dobrog glumca – Benicia Del Tora.

Escobarova nećakinja Maria, upoznala je kanađanina Nicka u kojeg se zaljubila. Morala ga je upoznati s ujakom te je on uskoro postao dio obitelji. Escobar ga je zaposlio na svom imanju stoga je Nick sve više imao uvid u nelegalne aktivnosti kojima se svi oko njega bave. Shvativši da stvari izmiču kontroli, htio je Mariju i svog brata odvesti u Kanadu kako bi izbjegli najgore. Nakon što je Escobar saznao Nickove namjere, odlučio ga je kontrolirati i osigurati nemogućnosti izlaska iz zemlje. Dao mu je zadatak koji nije mogao ispuniti je je Escobar bio prisiljen ubiti ga.

Zašto je Escobar u naslovu filma ako je fokus na nečemu drugome?

escobar

U glavnoj ulozi je Benicio Del Toro. Savršen odabir za ulogu Escobara, odlična karizma i dočaravanje uloge. U jednu ruku mi je drago što je odlučio pristati na ulogu i uložiti svoj talent u nešto što je gotovo napravljeno baš za njega, a u drugu mi je žao što je potratio vrijeme na lošu ideju redatelja. Mariu je glumila Claudia Traisac, nitko bitan. Nick je bio Josh Hutcherson. Ako malo bolje razmislim, nisam baš sigurna da je on bio dobar izbor ni za jednu od uloga koje je glumio. No dobro, mogu živjeti s činjenicom da sam jedina koja ne vidi njegov potencijal. Svi ostali glumci su u prolazu kako bi upotpunili ostatak filma.

Escobar: Paradise lost nije filmsko remekdjelo kakvo je moglo biti no ispunit će vam dio dosadnog popodneva. Ne očekujte akcijski triler već romantičnu dramu.