Recenzija filma DON`T BREATHE: Slijep čovjek pobjeđuje u mraku

Don`t breathe je napokon jedno pozitivno osvježenje na horor sceni. Napet film pun neočekivanih preokreta radnje zadržat će pozornost od početka do kraja. No uzimajući u obzir površnost horora, koji su nedostatci u ovoj situaciji?

Don`t breathe horor je film koji je ispunio očekivanja nakon mase propalih pokušaja nekoliko godina unatrag. Ne očekujte inteligenciju u filmu, ali sve ostalo je prisutno. Puno je napetih scena čiji se ishod preokrene u sekundi. Neočekivanih događaja ima nekoliko što je odlično da se stimulira publika. S obzirom na to da je glavni glumac slijep, većina filma snimana je ili u mraku ili s prigušenim svjetlom što je pridonijelo efektu klaustrofobije. Klaustrofobija je vrlo bitan dio cijele priče jer ipak je riječ o zatočeništvu i otmici.

don`t breathe

Grupa od troje prijatelja bavi se sitnim krađama provalama u kuće. Nakon što su došli do saznanja o velikoj količini novca koju krije vojni veteran, odlučili su organizirati zadnju krađu kako bi napustili maleni grad u kojem žive. Noć, dolaze do kuće i iznenađuju će vidjevši kako je kuća zaštićena. Svi prozori su imali rešetke, a kuću je čuvalo govedo od psa. Ušli su kroz jedini prozor koji nije bio okovan. Bukom su probudili vlasnika i shvatili da je slijep. Ono što nisu očekivali jest da nemaju šanse protiv izučenog i treniranog vojnika. Što je radnja dalje odmicala, to su više bili iznenađeni. Vid ne pomaže ako je potrebno snaći se u mraku. Nakon što vam dođe žao čovjeka jer ga se maltretira u vlastitom domu, shvatite da u podrumu ima zatočenika. To naravno nije sve. Žena je trudna, dijete je njegovo, ali nikad nije imao seksualni odnos s njom. Hm? Žene će se poistovjetiti na grozan način.

don`t breathe

Glumački sastav čine Stephen Lang (slijepi vojnik), Jane Levy, Dylan Minnette i Daniel Zovatto (provalnici). Ništa impresivno mada su dobro dočarali napetost u scenama. Obazirući se na greške koje rade, shvatite da je teško snaći se u takvim situacijama i da bismo svi bili glupi da nas po podrumu love govedo i Rambo, a vi ste pilić. Dobri glumci nisu tipični za horor filmove tako da sam zadovoljna viđenim.

Don`t breathe je film koji želite pogledati. Online se pojavio tek nedavno tako da ga nije puno ljudi pogledalo. Popravite statistiku.