Recenzija filma DIRTY DANCING 2017: Loše, lošije, Dirty dancing remake

Dirty dancing jedan je od najprepoznatljivijih filmova svih vremena. Oscarom nagrađeno mini remekdjelo dobilo je novu verziju 2017-e. Situacija je lošija nego što zvuči.

Dirty dancing kultni je film iz 1987. Svi znamo unikatne i prepoznatljive scene iz vode, prvi neuspjeh podizanja tijekom natupa, “Nobody puts Baby in corner!”, kemija Jennifer Grey i Patrica Swayzea, soundtrack “Time of my life”… Film koji smo pogledali nekoliko puta i kojeg će nam uvijek biti drago pogledati, dobio je remake. Radnja nije smještena u moderno vrijeme. Snimljen je apsolutno isti film s drugim glumcima. Zašto, s kojom svrhom, s kakvim očekivanjima, s koliko niskim kvocjentom inteligencije? Ne zna se.

dirty dancing

Znači, sve je isto. Obitelj dolazi na odmor, Baby se zainteresira za glavnog plesača, Johnnyja. Njezina sestra za konobara Robbia. Otac im je poznati kirurg. Spletom okolnosti, uvježbava koreografiju jer je glavna plesačica bila trudna što se sazna na kraju. Sve scene u šumi, vodi i dvorani su se izdogađale s istim dijalogom. Prilikom glavnog nastupa, pojavljuje se Johnny i otpleše koreografiju s Baby.

Sve je isto kao i u originalu. Jedina razlika je što nema niti milimetra kemije.

Izbor glumaca je više nego očajan. Abigail Breslin glumi Baby. Gdje su nju našli? Tko je bio pametan pa nju odabrao za glavnu ulogu? Johnnyja glumi Colt Prattes. Iako izgledom podsjeca na 80-e, nije ni do koljena Swayzeju. Glavnu plesačicu Penny, glumila je Nicole Scherzinger. Ok, žena je profesionalna plesačica s odličnim vokalom. Gdje je tu gluma? Volim joj listat slike s Instagrama i slušat dok pjeva covere dobrih pjesama. I to je to. Još masa poznatih i anonimaca zauzela je neko mjesto u filmu. Promašili su svi sve. Niti su redatelji odabrali dobre glumce niti su nas glumci uvjerili u priču.

Dirty dancing

Dirty dancing katastrofa nepotrebna je investicija na svim razinama. Novac, vrijeme, trud, poanta… Nepovratno izgubljeno. Na jedno pitanje još nitko nije uspio odgovoriti – zašto?!