Događanja

Pogledajte što je Ličanka radila u El Salvadoru 3. i 4. dana izbora za Miss Universe!

DNEVNIK JEDNE MISS

Svjetski izbor Miss Universe održat će se 18. studenoga  u El Salvadoru.

Što naša lijepa miss Andrea radi u El Salvadoru i kako uopće izgleda najprestižniji izbor ljepote na svijetu donosi nam “Dnevniku jedne Miss” u kojem će nas Andrea svakodnevno upućivati u ono što radi i sve obaveze koje ima tijekom 72. izbora Miss Universe.

3.dan

Danas je bio malo ležerniji dan za mene jer sam dan prije odradila dio službenih obaveza pa sam danas imala manje zadataka. Prije doručka dala sam svojoj cimerici poklon koji su pripremili Hrvatska turistička zajednica i lička Turistička zajednica, malo je reći da je bila oduševljena.

Tammy, naša “mama” nas je dočekala ispred sobe da nas odvede na doručak. Naime za svaku grupu djevojaka brine se osoblje koje od milja zovemo mamama. Bez njih ne smijemo ništa, one su zadužene za svaki naš korak i njih obaviještavamo o svim našim potrebama koje one potom rješavaju. Ja sam u grupi sa cimericom iz Mađarske te djevojkama iz Libanona Mongole, Nepala, Grčke.

Nakon doručka morala sam čekati u redu za probu večernje haljine, koju mi je dizajnirala naša poznata dizajnerica Matija Vuica. Imala sam priliku vidjeti par haljina i od drugih cura, ali moram priznati da je meni moja ipak najljepša. Imala sam priliku malo odmoriti te se čuti s obitelji i prijateljima. Dok sam bila u sobi i čekala moju cimericu da se vrati nakon obaveza odradila sam trening u sobi i vježbe koje me naučio moj trener u TT exclusive centru. Nakon toga smo imale večeru, šaljem vam jedan video s curama.

Moj je dan završio toplim tušem i ranijim odlaskom u krevet zato jer je sutra rano buđenje i idemo napokon razgledati San Salvador!! Jedva čekam!

4.dan

Dobro jutro svima! Danas sam se probudila oko 5h vjerojatno zbog vremenske zone još se u potpunosti nisam navikla i imam jet lag.

U 7:30  je na rasporedu doručak te sam svim curama podijelila darove iz Hrvatske . Nakon doručka bili smo podijeljeni u grupe i svaka je grupa išla na drugu destinaciju.

Krenuli smo autobusom do mjesta zvanog Suchitoto gdje smo se upoznali sa kulturom tog mjesta i od koje se biljke dobije plava boja.

Svatko je dobio bijelu maramu te smo imali priliku sami napraviti svoju maramu. Moju možete vidjeti na slici 🙂

Nakon što smo završili u parku su nas čekali štandovi puni lokalne hrane i ručnih radova. Imam i jednu anegdotu za vas, kada smo krenuli prema parku ljudi su bili oko nas snimali nas i meni je u jednom trenutku pukla štikla (smijeh), ali u redu nisam pala, odmah su mi dojurili u pomoć te mi pomogli presvući sandale. Imala sam priliku probati sve slastice i ukusna jela. Različita je hrana skroz od naše i svi mogući začini, ali okusi su fantastični. Napokon sam probala i Pupusa jelo punjeno sirom, bilo je odlično.

Na poklon sam dobila ručno rađene naušnice, predivne su. Nakon toga otišli smo na ručak (da, opet hrana, ne znam tko je rekao da mi missice ništa ne jedemo hahah) u Casa 1800, pogled je bio predivan, a hrana još bolja. Ljudi u El Salvadoru su predivni, topli, dragi, no ne brinite pričam ja njima i o ljudima u Hrvatskoj kako smo i mi srdačni.

Zatim smo obavili par snimanja te krenuli u hotel. Policija nas je cijelo vrijeme pratila, nismo stajali niti na crvenom svjetlu na semaforu. Svaka od nas ovdje je ambasadorica svoje zemlje i osiguranje postupa u skladu s tim. Oko sebe imamo jako puno policijske pratnje. Kada smo došli u hotel morala sam ići odabrati kupaći kostim za preliminarno natjecanje koje će se održati par dana prije finala.

Tempo ovdje je naporan, svaki nam je trenutak ispunjen, ali uživam. Sutra je novi dan! Šaljem puno pozdrava!

I čujemo se ubrzo!

XO XO , Andrea!

Foto: PR MISS UNIVERSE HRVATSKE

likaclub icon Čitaj najbolje ličke vijesti. Skini aplikaciju Lika app.