Tamarina RECENZIJA filma: UNBROKEN (2014.)

Angelina Jolie je odlična glumica sa zavidnom glumačkom karijerom. Nakon brojnih godina iskustva odlučila je baviti se režiranjem filmova. Možda nije trebala. Svi smo dirnuti pričom o Drugom svjetskom ratu i sudbinama ljudi koji su ga proživjeli, ali napraviti film, koji je već nekoliko puta na drukčije načine ispričan, nije bio dobar potez. Film „Unbroken“ djelo je Angeline Jolie koji prati život američkog vojnika Louisa Zamperinija u borbi s Japanom. Čak ni s pričom od dva i pol sata nije izazvano suosjećanje niti se osjetila bol koju je Zamperini prošao.

Film je napravljen tehnički što je razočaranje ako uzmemo u obzir Angelinine sposobnosti dočaravanja emocija. Zamperini je proživio velike muke u ratu, ali scene koje su to prikazivale nisu bile dovoljno realistične. Ista radnja ponavljala se kroz cijeli film tako da je sve zapravo izgledalo kao uvod u radnju. Nakon prvih sat vremena čekala sam da se nešto dogodi. Poistovjetila sam radnju Unbroken-a s radnjom Interstellar-a jer je u Interstellar-u radnja počela u drugom dijelu filma. Kad je prošlo dva sata, shvatila sam da se neće dogoditi ništa konkretnije i da je film zapravo monoton i dosadan. Tehnički je sve ok izvedeno, ali nedostaje emocija. Previše obično posvećivanje vremena nevjerojatnom čovjeku. Pročitajte knjigu „Unbroken: A World War II Story of Survival, Resilience, and Redemption” i shvatit će te o kakvom nedostatku emocija govorim. Odlična stvar u filmu je prikazivanje snage i pozitivnog utjecaja sporta te obiteljske povezanosti. Emocije su primjetno izražene na samom kraju filma.

Nećete ništa propustiti ako ne pogledate film, ali pročitajte knjigu. Louis Zamperini jedna je nevjerojatno dobra osoba koja je ostala neslomljiva, kako i sam naslov filma kaže, u trenutcima kad bi se gotovo svatko slomio. Poslije svega nije razmišljao o osveti, nego o oprostu. Uputite se u priču.