RECENZIJA: “Ono u što sam sigurna” – Vi vodite svoj život, ne on vas.

„Ono u što sam sigurna“ knjiga je nastala prema istoimenoj kolumni slavne američke voditeljice Oprah Winfrey .

Potaknuta pitanjem, u što je sasvim sigurna i dubokom analizom vlastita života, Oprah se odlučila na pisanje kolumne „Ono u što sam sigurna“,  koja je izlazila jednom mjesečno, idućih 14 godina, u njezinom magazinu „O“. Tijekom cijelog tog vremena dijelila je sa svojim vjernim čitateljima mudre, duboke i prije svega nadahnjujuće misli i iskustva.

Glavna zamisao voditeljice bila jest da ovo bude intimna knjiga kojom se jedna žena obraća drugima,  pomažući im da budu sretne i zadovoljne svojim životom, tijelom, prijateljstvima i naravnom vezama. Iz tog razloga sve pripreme i samo objavljivanje knjige držani su u strogoj tajnosti. Hrvatski prijevod u izdanju Profila objavljen je paralelno sa svjetskom premijerom knjige.

Tekstovi su raspoređeni po temama, te tako otkrivaju kako o različitim segmentima života, kao što su veze, sreća, zahvalnost, moć ili razumijevanje, razmišlja jedna od najslavnijih žena na svijetu. Ovom malenom zbirkom svojih mudrosti, koja pršti iskrenošću i snagom, Oprah kroz svoja iskustva, sve životne uspone i padove vodi prema pozitivnom stavu prema ljudskim vrlinama, manama i onomu što svaka žena nosi u sebi. Misao koja se provlači kroz cijeli ovaj svojevrstan životni vodič jest  da u sebi pronađete  mir, zadovoljstvo te kako da upoznamo sami sebe. Svaka situacija, koliko god možda konkretno strana i daleka bila, doziva bezbroj slika i priča te potiče na preispitivanje vlastitih spoznaja.

Ova odlična zbirka kolumni, oduševit će vas svojim jednostavnim jezikom, iskrenošću i gotovo opipljivom energijom autorice. Potaknuti će vas na analizu vlastitog života, vratiti možda već izgubljenu životnu snagu, svakako pomoći da pronađete sebe i preuzmete kontrolu nad svojim životom, kako Oprah sama kaže: “Ako smatrate da vam nešto nedostaje u životu ili da ne dobijate ono što zaslužujete, sjetite se da ne postoji put od žute cigle kao u Čarobnjaku iz Oza. Vi vodite svoj život; ne on vas.”

Savršen poklon za nadolazeće blagdane, drugima ali i vama samima, od srca preporučujem.