Tamarina filmska recenzija

Recenzija filma THE MAN FROM U.N.C.L.E.: Genijalni um Guya Richieja!

Tamara Hodak

the man

The man from U.N.C.L.E. akcijski je film redatelja Guya Richieja. Samo ime već puno govori. Uzevši u obzir filmove “Rock`n`rolla”, “Snatch”, “Lock, stock and two smoking barrels” i slično, očekivanja su visoka.

The man from U.N.C.L.E. remake je serije koja se prikazivala između 1964. i 1968. Iako je kritičari ocjenjuju kao dobru, serija nije bila previše popularna. Ali jedan je Guy Richie. Film je u kratkom roku postao jednim od najboljih akcijskih filmova prošle godine. Svaki njegov film vrti se oko kriminala, krađe, ljubavnih komplikacija, sposobnih muškaraca, fatalnih žena i humora u najboljoj mogućoj kombinaciji.

Amerikanac i Rus dobili su zadatak za zaštite Njemicu. Zanimljiva kombinacija. S obzirom na to da su se njih dvojica upoznali na način da su jedan drugog pokušali ubiti, humor i sarkazam kroz njihov odnos nakon što su postali partneri, odlični su! Svaka ovakva priča mora imati i ljubavnu zavrzlamu što mi se nikako ne sviđa.

the man

Rus, Illya, trudi se biti bezosjećajan, ali zaljubio se u Njemicu, Gaby. Koliko god je pojava, toliko mu je taj dio uloge uništio tu emocionalnu praznoću u koju nas pokušava uvjeriti. Amerikanac, Solo, napravio je suprotno i zato će vam njegova uloga biti zanimljivija. Gaby je manipulatorica što je bilo očekivano. Dobro funkcioniraju kao tim samo zato što se Illya i Solo stalno natječu i ističu sarkazam.

Alicia Vikander je šveđanka koja glumi Njemicu u američko-britanskom filmu. Njezin njemački naglasak toliko je loš da je teško prepoznati koji jezik uopće priča. Ne djeluje kao da zna što radi niti ima imalo autoriteta ako ćemo uzeti u obzir njezin zadatak koji će vas zbuniti tijekom filma. U više navrata. Sve ostale karakteristike, bile su u skladu s ulogom. Armie Hammer također se ne može pohvaliti najboljim ruskim naglaskom, ali uklopio se u ulogu onako kako je i trebao. Naizgled hladan vojnik, a zapravo emotivno slomljen. Henryju Cavillu ovakve uloge odlično odgovaraju. I fizički i karakterno dobro se uskladi ulozi karizmatičnog tajnog agenta.

Definitivno pogledajte film.

<script>

<script>