Recenzija filma THE JUNGLE BOOK: Kultna bajka o Mowgliju

The jungle book ste već gledali ili čitali, no uvijek je lijepo prisjetiti se ove priče. Koliko se bili stari kada ste prvi put čuli za Mowglija?

The jungle book još je jedna verzija priče o Mowgliju, dječaku koji je odrastao u džungli. Dobro poznato prijateljstvo s vukovima uništio je tigar Shere Khan. Bagheera je Mowglija zaštitila time što ga je poslala ljudima, no on je bježući od Khana, nabasao na medvjeda Balooa i nastavio svoj šumski život. Spletom nesretnih okolnosti, vraća se nazad vukovima, ubije tigra i svi su živjeli lijepo, divno, krasno. Detalje nije potrebno spominjati jer su u svakoj verziji isti. No ipak ima nekoliko sitnica koji se u ovom filmu drukčiji.

the jungle book

The jungle book odlično prikazuje razvoj digitalne tehnologije. Misim da bi se uskoro mogli pojaviti potpuno digitalizirani filmovi bez stvarnih glumaca. Nevjerojatno je koliko su životinje realno napravljene. Trodimenzionalna verzija filma je u rangu Avatara i Warcrafta, znači izvanredna. Još je nešto u The jungle book izvanredno – fotografija! Što možete primjetiti na priloženim fotografijama.

Neovisno o tehničkom oduševljenju, je li stvarno bilo potrebno još jednom napraviti film koji već postoji kao knjiga, film i animacija? Za odvesti djecu vikendom u kino.

the jungle book

Glasove likovima dali su poznati glumci: Bill Murray (Baloo), Ben Kingsley (Bagheera), Idris Elba (Shere Khan), Lupita Nyong`o (Raksha), Scarlett Johansson (Kaa)… Mowglija je glumio Neel Sethi. Izabran je pored nekoliko tisuća prijavljenih za ulogu. Teško je za vjerovati da među toliko kandidata nisu uspjeli naći nikoga boljeg. Dočarao je ulogu zaigranog i neposlušnog dječaka koji je odrastao s divljim životinjama, ali emotivnije face su imale životinje. Što nikako nije u redu.

Sve u svemu, The jungle book odličan je povratak u djetinjstvo i način kako djecu upoznati s bajkama koje su postale kult. Iako preferiram old school, mislim da je ovo dobar filmski uradak.