Recenzija filma THE HOARDER: Ovo je razlog da odustanete od horor filmova

The hoader je razlog zašto sad neko vrijeme neću gledati horor filmove u nadi da pronađem nešto dobro. Eto, odustajem.

The Hoarder je horor film iz 2015. Iako znam da je svaki novi horor film katastrofa, ipak se jedan dio mene nada da će ostati iznenađen. Iznenadim se svaki put. Negativno, iz više razloga: kopiranje radnje, nedostatak efekta šoka, loša kostimografija, užasna gluma i izbor glumaca, nemaštovita priča… Mislim da bi troje ljudi iz dosade moglo sjesti i u pola sata sastaviti bolji horor film nego neka velika imena filmske industrije.

the hoarder

Djevojka (Mischa Barton) želi provjeriti što njezin dečko skriva u nekakvom spremištu jer sumnja da ju vara. Greškom otvara kriva vrata u podrumu kompleksa. Iz sobe je izašao “čovjek” na kojemu su se očigledno vršili nekakvi ekperimenti. Prilikom bijega, nabasala je na još nekolicinu ljudi te skupa pokušavaju pobjeći. Naravno, radno vrijeme je prošlo, sva vrata su zatvorena, stvor ih slijedi, ubija redom… Cijelu radnju možete predvidjeti. Scena u kojoj žena puši cigaretu nalaže aktiviranje protupožarnog sustava. Automatski znate da će se u cijeloj strci nešto dogoditi. Npr: pojavit će se stvor i oteti ili ubiti nekoga. Hm, gle baš…

Gluma je toliko očajna da će te se nadati da će na kraju svi likovi umrijeti. Mischa Barton inače nije glumica zbog koje bih pogledala film. Čak ni Robert Knepper nije oduševio koliko i u Prison Breaku. Ostale glumce nema smisla ni spomenuti.

The Hoarder nije ni pokušaj horor filma. Ne postoji univerzalna definicija žanra, ali postoje određene stvari i dijelovi koji bi se u takvim filmovima trebali pojaviti. Cilj horora je izazvati reakciju kod publike. Najčešće negativnu, kao što su strah, cimanje, pogled u stranu i slično. Međutim, The Hoarder vam ne nudi ništa od navedenog.