Recenzija filma TERMINATOR GENISYS: “I`ll be back!”. Nemoj.

Kada je 1984. izdan The Terminator, publika je bila oduševljena jer je takav žanr u to vrijeme bio atraktivan. Svi pamtimo Sudnji dan iz 1991. koji je ujedno i najzanimljiviji nastavak. Rise of the machines i Salvation nisu stekli veliku popularnost jer interes pada svakim novim nastavkom. Hoće li se isto to dogoditi i sa Genisys?

Da! Defitivno da.

Cinestar, nachosi s oba umaka i oduševljenje na razini. Sjećam se Edwarda Furlonga iz Sudnjeg dana i sva sretna čekam da se na platnu pojavi Jai Courtney. Muški dio publike oduševit će činjenica da je ulogu Sarah Connor odigrala Emilia Clarke. Razočarat ću vas. Njezino ponašanje toliko je iritantno da će te zaboraviti sve eksplicitne scene iz Game of thrones. Tipično žensko, neki bi rekli. Međutim, relativno je dobro odigrala ulogu. Ništa impresivno, ali korektno. Jai Courtney ne samo da je pažnju privukao scenama u kojima je bez majice nego i dobrom glumom. Schwarzeneggeru nećemo zamjeriti šablonu zato što se jednostavno primjeti da je star i da uloga Terminatora više nije za njega. Puno se morao potruditi za ulogu, respect. Ali rezultat je apsolutno neuvjerljiv i temeljen na staroj slavi. “I`ll be back!”. Nemoj.

terminator

Najgori dio svega bilo je pratiti radnju. Nisam uspjela shvatiti što se događa, zašto, kome, kad, gdje… Doslovno su potrebni olovka i papir kako bi se crtalo i pisalo tijekom gledanja filma da bi se pohvatala radnja. Zakomplicirali su putovanje kroz vrijeme i razloge zašto se trebalo pojaviti u određenoj godini. Iz 2029. treba putovati u 1984. Oni iz 1984. uvjereni su da trebaju ići u 1997. Ali ne! Onaj koji je došao iz `84 objašnjava im kako se zapravo trebaju pojaviti u 2017. Razloge ne ću navoditi jer ih je previše, nepovezano su objašnjeni i dodatno zakomplicirani kokodakanjem Emilie Clarke.

Nakon što sam se pomirila s činjenicom da će taj dio filma ostati nepoznanica do idućeg gledanja, fokusirala sam se na praćenje uloga. I to je bio izazov. Skynet je kompjuterski program. I Genisys isto. To je zapravo ista stvar, ali to nitko ne shvaća. Genisys je sin Jaija i Emilije, ali on je robot jer ga je Skynet u to pretvorio. A Emilia to sve zna, ali budućnost je promijenila prošlot, sadašnjost mijenja budućnost pa je i prošlost onda drukčija. Pojma nemam od kud sve zna. Mislim da ne zna ni ona. Aaaaaaaaaaa!

Ono što mi se najviše svidjelo, bile su scene borbi, bježanja, akcije jer su prožete sarkazmom, humorom i na trenutke su vrlo napete te odnos Arnolda i Jaija.

Pogledajte film jer će biti snimljena još dva nastavka stoga vam je ovaj potreban da shvatite radnju koja će, nadam se, do kraja biti jasna i jednostavna. Nisam zadovoljna, jedva čekam ostale dijelove.