Recenzija filma TED 2: Nisu sve igračke za igranje

Ted 2 komedija je specifičnog humora čiji je autor, Seth MacFarlane, također autor Family guya. Volite li takav tip komedije?

Ted 2 nastavak je popularnog filma o plišanom medvjedu koji nije oličenje ideala. Pratite li Family guya? Ako da, onda znate kakav tip humora možete očekivati. Za vas ostale, riječ je o nečemu tipa Simpsoni. Ted 2 prožet je politički nekorektnim humorom. Poznavajući stil filma i stil autora, očekujete da će radnja ići u smjeru u kakvom je išao i The interview. Međutim, razočara vas kombinacija pokušaja dosezanja razine popularnosti kakva je već prikazana u prijašnjem radu. Autor može imati prepoznatljiv stil, ali mora se primijetiti jasna razlika između svakog filma. Ted 2 ne donosi ništa drukčije.

ted 2

Ted 2 priča je u kojoj je Ted oženio bivšu ovisnicu koja zbog korištenja droge ne može imati djecu. Tražeći donatora i pokušavajući posvojiti dijete, dolazi do kojekakvih komplikacija prilikom kojih se ispostavilo da Ted nije osoba te da zbog toga ne može biti roditelj niti je njegov brak zakonski valjan (no shit!). Čeka vas sat i pol vremena “neprimjerenog” humora, glupih odvjetnika, još glupljih zlikovaca, panike Marka Wahlberga i životnih filozofija o tome što osobu čini osobom. Pokušajte ostati fokusirani. Ted 1 bio je zanimljiv jer su sex, drugs and rock&roll glavna zanimacija jednog slatkog plišanca. Drugi dio samo je nastavak njegove priče bez ikakvih noviteta.

Mark Wahlber i dalje je jednako zbunjen te pokušava pomoći Tedu. Milu Kunis zamijenila je Amanda Seygfried. Hm. Amanda je odličan izbor za film tipa The vow, no ovdje je nedostajala čvrsta ženska uloga. Morgan Freeman predobar je glumac da bi se pojavio u lošoj komediji na nekoliko minuta. Ostale uloge će te zaboraviti ili ih nećete ni po čemu primijetiti ili izdvojiti.

Ted 1 neupitno je bio bolji od Ted 2. Film nije trebao biti napravljen kao serijal. Ako želite imati dobar dojam, pogledajte samo prvi dio. Drugi ostavite ako bude snimano još nastavaka.