Recenzija filma PACIFIC RIM: Borba Transformera i Godzille

Pacific rim je film o invaziji zemlje. Aha, još jedan film o vanzemaljcima koji nas pokušavaju istrijebiti. Onda se iznenadite, reći ću negativno, jer je ovdje zapravo riječ o borbi Transformera i Godzile.

Pacific rim još je jedan blockbuster kojem zaboravite ime nakon što ga pogledate. Vidite naslov, pogledate trailer i shvatite da vam je sve već odnekud poznato. Naravno, jer ste gledali i Transformere i Godzillu.

Dakle, zemlju napadaju vanzemaljci. Nećete vjerovati, nema letjelica i napada iz zraka. Pacific rim je pukotina na dnu oceana. Pukotina su zapravo vrata portala kroz koje izlaze dinosauri iz neke druge dimenzije. Prvi put čovječanstvo je bilo nespremno, drugi isto, treći također. Četvrti put osmislili smo efektan način obrane. Vojska je izgradila ogromne robote na koje se spoje dva čovjeka nervnim sustavom. Te dvije osobe moraju biti bliske kako bi bile kompatibilne za upravljanje mehanizmom. Već tu možete pretpostaviti kakve će se konekcije između likova pojaviti: braća, sestre, očevi, sinovi, parovi… Nakon što se radnja zakomlicira, potrebno je spasiti svijet i zadnji čas uspiju u naumu. Logično.

pacific rim

Nakon ludnice od radnje, preispitate glumce. Charlie Hunnam se ne može uklopiti kao pozitivac nakon što je u Sons of Anarchy i Green street hooligans savršeno odigrao ulogu negativca. Čak i kad na početku filma vidite njegovo držanje i hod, shvatit će te da nešto neće biti u redu. On nije za uloge pozitivca. Idris Elba je bio highlight. Imao je masu ovakvih uloga i zapravo mu najviše odgovaraju. Izgleda i djeluje autoritativno stoga mu uloge vođe najbolje leže. Rinko Kikuchi, mislim wtf?! Totalni uljez! Ne znam od kud krenuti što s njom ne valja. Najgore što su napravili jest to što su je spojili s Hunnamom. Ne, ne, ne. Krivo. Dva pomalo luda doktora bili su humoristični dio filma koji je isforsiran samo da postoji. Pojavljuje se još nekoliko uloga koje nema smisla isticati.

Pacific rim blockbuster je koji se pogleda jednom i nikad više. Toliko vam mogu preporučiti, jednom je dovoljno. Neovisno o tome koliko volite sf, dinosaure, robote, Charliea Hunnama.