Recenzija filma NERVE: Želite li igrati ili promatrati igru?

Nerve je film o snazi suvremene tehnologije i društvenih mreža. Smatrate li da manipulacija društvenim mrežama izmiče kontroli?

Nerve je vrlo realan film koji prikazuje utjecaj tehnologije na javnost. Dok će jedni smatrati kako je takav razvoj dostupnosti informacija odličan, drugi će se zabrinuti.

Nerve je online igra u kojoj možete biti igrač ili promatrač. Igrači dobivaju izazove od promatrača te za izvršenje tih izazova dobiju novac. Kreće se laganim pothvatima, na kraju stvari izmaknu kontroli. Ukoliko odustanete, gubite sve. Cilj je da jedna osoba pobijedi. Spojeni ste s mobitelom i morate se sami snimati dok izvršavate što vam je zadano. Koliko god to zvuči zanimljivo, toliko se previše zadire u privatnost te je ponekad rizik prevelik. Čak i po cijenu života. Je li vrijedno toga?

nerve

Nerve je pun mladih glumaca od kojih glavnu ulogu ima Dave Franco. Nikakv poseban talent nije bio potreban da bi se ovaj posao odradio tako da mu je uloga sjela. Lik bi bio nebitan da mu James Franco nije stariji brat. Emma Roberts bila je sramežljiva srednjoškolka koja se odvažila biti igrač. Također sve korektno. Svi ostali bili su apsolutni amateri. Međutim, taj dio uopće nije bitan jer Nerve stvarno nije zahtjevao nikakav glumači napor.

Iako je stvarno moguće u realnom životu izvesti nešto ovakvo, mene se nije dojmilo. Imamo Big Brother, Farmu i još kojekakve emisije gdje se tuđi životi izlažu javnosti 24 sata na dan. Zadaju im se zadatci kako bi skupili određenu novčanu svotu. Pa koliko ti u životu mora biti dosadno da pristaneš biti ovca? Stado, koje ovo smatra impresivnim, bit će zadovoljni filmom. Svi ostali, znat će pametnije birati.

Ne preporučujem film. Između ostalog što je nezanimljivo, pun je djece koji ne ispuštaju mobitele iz ruku, ne volim to.