Recenzija filma MONSTER: Žrtvuješ se i ubiješ ga

Monster je film o prostitutki koja je ubijala svoje mušterije. Priča opisuje žrtvu koja druge čini žrtvama. Što ju je potaknulo na ubojstva?

Monster je ferris wheel kojeg je Alieen obožavala. Međutim, kada je otišla na prvu vožnju, uplašila se.

Film nema veze sa zabavnim parkovima. Uloga Charlize Theron koja joj je donijela Oscara, opisuje dio, ionako već tragičnog, života žene koju je društvo učinilo takvom kakva jest.

Alieen je žrtva. Seksualno zlostavljana od devete godine, neobrazovana, odgajala se sama, rodila s 15 i nastavila neuredan život. Bavila se prostitucijom jer je to bila laka para. Jednu noć u baru upoznaje Selby. Selby je homoseksualka koja bježi od konzervativne obitelji. Nakon što su se sprijateljile, započele su vezu. U bijegu i bez novca, Alieen je odlučila novac zarađivati na dobro joj poznat način. Nakon što je bila pretučena i silovana, ubila je da ne bude ubijena. Prvi dojam bio je šok, kasnije je shvatila da je vrlo lako ubiti nekoga te je nastavila. Ubila je ukupno 7 muškaraca kojima je ukrala novac i auto. Selby je bila uz nju cijelo vrijeme iako nije znala za sva ubojstva ispočetka. Kada se klupko počelo odmotavati, shvatile su da ih policija traži. Uhvatili su ih i Alieen je osuđena na smrt.

monster

Monster se temelji na stvarnom događaju. Alieen Wuornos bila je prostitutka iz Floride primorana baviti se najstarijim zanatom jer bolje nije znala. Ružno i pokvareno društvo u kojem je živjela, nije joj nudilo ništa što je ona vidjela kao bolju perspektivu. U razdoblju od 1989. i 1990. ubijala je “klijenate” te bila osuđena za 6 ubojstava jer jedno tijelo nikad nije pronađeno. Kazna je bila smrt. Smaknuta je 2002.

Priča je potresna. Izvedba Theron i Ricci je nevjerojatna. Oscar je apsolutno opravdan! Kakva transformacija… Film je dobar i donosi ne samo tužnu biografiju nego i trulost društva u kojem živimo.