Recenzija filma MISSION IMPOSSIBLE – ROGUE NATION: Mission accomplished!

Mission impossible serijal je kultnih akcijskih filmova. Ove se godine u kinima pojavio peti nastavak, ništa manje uzbudljiv od preostalih. Hoće li šesti, posljednji, biti također blockbuster?

Mission impossible smo svi gledali, barem jedan nastavak. Nitko nije ostao razočaran jer je taj serijal definicija akcijskog filma. U filmu se prepliću akcija, humor, neizvjesnost i samo jedna žena.

Priču će te zaboraviti jer je ista kao i sve ostale priče akcijskih filmova – tajni agenti traže nekog jer je napravio nešto. Korištenjem tehnologije, ne moderne, nego stepenicu iznad toga, traže zlikovca kako bi spasili velik broj ljudi. Ekipa koja se okupila sastoji se od nekoliko različitih karaktera koji, logično, savršeno funkcioniraju skupa. Skladnost likova je sasvim uredu. Tom Cruise nije razočarao unatoč svojim godinama. Isto se odnosi i na ostatak ekipe. S godinama se stekne iskustvo, ali sjetite se drugog nastavka Glupog i glupljeg. Čak nije bilo ni pretjerivanja kao što je tipično za Fast and furious.

mission impossible

Sposobnosti i inteligencija tajnih agenata uvijek su impresivni, pogotovo ako grupa radi zajedno kako bi se međusobno nadopunjavali. Svatko od njih najbolji je u svom području opredjeljenja te zajedničkim snagama izvode neizvedivo. Zanimljivo je to što serijal ima naslov Mission impossible, a misija im uvijek bude moguća i izvediva. Naslov je postao dio svakodnevnog govora. Sve pohvale onome tko ga je smislio. Sjetite se koliko ste puta kroz raspravu sugovorniku rekli: “Mission impossible!”

Ljetno osvježenje, rekla bih. Uvjerite se.