Recenzija filma LONDON HAS FALLEN: I karijera sudionika u filmu

London has fallen akcijski je film o terorističkom napadu prilikom kojeg veći broj svjetski bitnih političara pogine. Kako nerealno…

London has fallen klasičan je film o podjeli postojanja na Ameriku i ostatak svijeta. Patriotizam je vrlo izražen što za nas na ovom dijelu svijeta i nije pretjerano zanimljivo. Stoga potražite druge razloge koji će vas navesti na to da želite pogledati ovaj film.

Radnja filma sastavljena je od scena prikupljenih na deponiju holywoodskih klišeja. Britanski premjer umre i organiziran mu je sprovod. Nekolicina svjetski bitnih političara pojavljuje se na sahrani što je bila odlična meta teroristima. Nakon što su eksplozijama razorili pola Londona, ubili masu civila i ciljanih političara, bacaju se u lov na predsjednika SAD-a koji je uspio pobjeći zahvaljujući svom osiguranju. Film prikazuje infiltraciju terorista u redove državnog vrha što je pomalo ismijavanje kompetentnosti rada onih koji nam vode države. Vidjet će te koliko je nerealno razoriti cijeli grad, i to baš London, u tolikoj mjeri i na takav način.

london has fallen

Nekvaliteti filma London has fallen uvelike je pridonijela očajno loša gluma. Glumci kao da su se previše trudili dočarati situacije što je na kraju rezultiralo suprotnim od onog što su htjeli postići. Morganu Freemanu ulogu su uništili lošim dijalogom i općenito sporednom ulogom. Aaron Echart nakon uloge u Batmanu ne može preuzeti ulogu predsjednika države. Svaki glumac se isprofilira iskustvom. Stoga, ovakvi prebačaji ne idu nikome u korist. Ostatak glumačke ekipe također je imala nekakav kamen spoticanja koji im je osigurao korak unatrag.

Specijalni efekti su bili loše digitalizirani. Tako da i fotografija u London has fallen nije bila dobra. Ispričavam se. Fotografija je očajna.

London has fallen ispodprosječan je akcijski film izvučen iz kante za smeće Holywooda. Neću striktno naglasiti korist ne gledanja filma. Međutim, stvarno bi bilo šteta izgubiti sat i pol na nešto kao što je ovaj film.