Recenzija filma LJUDOŽDER VEGETERIJANAC: Vjerujete li svom doktoru?

Ljudožder vegeterijanac hrvatski je film koji prikazuje korupciju hrvatskog zdravstva. Film temeljen na istinitim događajima potaknut će vas na preispitivanje postupaka vaših doktora.

Ljudožder vegeterijanac šokirao je javnost sadržajem koji se temelji na stvarim događajima. Rene Bitorajac stvoren je za ulogu doktora koju je glumio. Doktor Babić ginekolog je koji radi nedopustive greške i postupke prilikom kojih ugrožava živote pacijenata. Imat će te priliku vidjeti kako izgleda korupcija na djelu. Usmrćivanje pacijenata zbog grešaka nakon kojeg slijedi potplaćivanje mrtvozornika na najjadniji mogući način neće vas ostavit ravnodušnima. Šokirat će vas doktorov odnos prema cijeloj situaciji, način na koji on tako lako obavlja, odnos prema pacijentima… Mreža nema kraja. Upleteno je osoblje cijele bolnice koje se boji da će ostati bez posla. Medicinske sestre seksualno se iskorištavaju. Upletena je policija koja pronalazi načine kako da profitira od nedjela. Upleteni su kriminalci, svodnici, svi.

ljudožder vegeterijanac

Glumci su korektni. Rene Bitorajac odlično je odglumio arogantnog doktora iz zagrebačke bolnice. Leon Lučev djeluje kao negativac na prvi dojam. Nataša Janjić i Zrinka Cvitešić medicinske su sestre koje su podređene doktoru Babiću što on maksimalno iskorištava i ponaša prema njima kao prema seksualnim objektima bez imalo poštovanja. Emir Hadžihafizbegović ima lice savršeno za ulogu kriminalca. Svi popratni likovi iz Ljudoždera vegeterijanca doprinijeli su realizaciji režiserove ideje.

Postoji nekoliko odvratnih scena koje će vam biti malo teže pogledati. Ukratko, riječ je o mučenju životinja i abortusima. Onda kada vam odnos Babića prema svima postane najgori dio filma, dogodit će se nešto još gore od toga. Ljudožder vegeterijanac uvjerljiv je zbog realističnih scena čije se teme protežu kroz film.

U svakom slučaju, radi se o jednom od boljih filmova hrvatske kinematografije.