Recenzija filma JURASSIC WORLD: Kućni ljubimac dinosaur

Jurassic park (1993.) bio je film koji smo godinama gledali. Sad kada je već istrošen, snimljen je Jurassic world (2015.). S obzirom na to da su se ukus publike i potražnja uvelike promijenili kroz godine, Jurassic world (2015.) neće izazivati oduševljenje toliko dugo. Iako će oduševljenje biti kratkoročno, defitivno ga treba pogledati jer je jedan od rijetkih dobrih filmova u posljednje vrijeme.

Oživljavanje dinosaura! Ideja nije mogla biti bolja. Na temelju romana Michaela Crichtona, 1993. genijalni Steven Spilberg, snimio je film Jurassic park. Čak ga i danas volim pogledati tek toliko da se vratim u djetinjstvo kada je film bio na samom vrhu. Jurassic world režirao je Colin Trevorrow. Nisam ostala razočarana. Kako bi se dinosauri uklopili u današnji svijet? Film ih prikazuje kao normalne životinje koje su specifične za današnje vrijeme. Dinosauri su stvoreni i odrasli pod nadzorom, trenira ih se, žive kao u zoološkom vrtu, ponašaju se kao kućni ljubimci…

jurassic world

Priča sama po sebi nije impresivna, neuvjerljiva je. Na otoku postoji park u kojem žive dinosauri i tu se, očekivano, dogodi nered. Svi bježe, trče, strka, ovaj traži onog, onaj smišlja plan, taj ga kvari, svatko vuče na svoju stranu, hrpa djece, neizbježno kokodakanje žene, ljubavna zavrzlama i eto – Jurassic world. Akcija je uredu jer ima dosta neočekivanih situacija koje su dobro izvedene. Nitko od glumaca nije ostavio utisak, nitko se nije istaknuo ni na koji način. Svi su bili jednako “jednokratni” i lako zaboravljivi.

jurassic world

Ono što je istaknulo film su dinosauri. Grafika je bila odlična, izgledalo je realno. Potrudili su se napraviti velik broj izumrlih životinja i staviti ih u nesvakidašnje pozicije u kojima su oni mirni, pitomi, igraju se s djecom, komuniciraju međusobno, žive skupa mirno… Dinosaure doživljavamo kao ogromne, strašne i opasne grabežljivce, ali film ih dočarava sasvim drukčije. Kada se u SF filmu susretnu znanost i mašta, nezamislive situacije postaju mogućima.

Film je ljetno osvježenje. Apsolutne preporuke.