Recenzija filma INSIDIOUS CHAPTER 3: Kostimografija vrh! Ostatak dno.

Insidious Chapter 3 novi je film serijala o prizivanju mrtvih. Nakon prva dva dijela, ništa se novo nije dogodilo ni u trećem. Ono što je moglo biti dobro napravljeno, nije bilo.

Insidious je serijal od, za sada, tri filma u kojima živi prizivaju mrtve. Prilikom prizivanja, nađete se u “prostoriji” gdje se svi mrtvi nalaze. Tada vas mrtvac primijeti i odluči vas ubiti kako bi živio u vašem tijelu. Žena koja se bavi svim ulaskom u svijet mrtvih, (ne)uspjeva spasiti sve se nađu u navedenoj situaciji. Prvi dio nije bio impresivan. Ni drugi. Ni treći. Vjerojatno neće ni četvrti.

insidious

Chapter 3 začudo nije bilo lošiji od dva prethodna nastavka. Bio je jednak. Priča je bila malo drukčija, ali tema je bila ista. Režiseri i producenti su mogli napokon zakomplicirati stvar. Ali ne! Odlučili su opet napraviti jednaku priču nakon koje se dogodi happy end s uvodom u idući nastavak. Dva puta sam već to vidjela. Zar je i nakon trećeg nastavka bilo teško pustiti maštu da bude kreativna? Prikazali su vezu majke i kćeri. Kćer svojom monotonom glumom nije uspjela dočarati emociju koja je zapravo pokretač radnje. Stoga, nije moguće uživjeti se u radnju. Uloga samohranog oca nije dovoljno objašnjena tako da je teško shvatiti njegovo ponašanje. Vjerojatno ima razloge zašto mu je teško odgajati dvoje djece, ali razlozi  nisu nigdje navedeni pa je njegov lik izgledao nezainteresirano, lijeno i nemarno. Ono što mi se najmanje sviđa jest to da redoslijed objavljivanja filmova ne prati radnju. Nakon prvog dijela, treba pogledati treći, pa drugi. Za četvrti se još ne zna gdje će mu biti mjesto u redoslijedu.

insidious

Nije sve tako sivo. Mrtvaci su odlično kostimirani! Gledati film u mraku s pojačanim zvukom nije preporučljivo ukoliko ste sami. Pripremite se na trzaje i preskakanje otkucaja srca. Likovi izgledaju užasno. Kostimi i šminka u kombinaciji s facijalnom ekspresijom rezultirali su nevjerojatno realističnim prikazima zlih duša.

Pričekajte da izađe i četvrti nastavak pa onda pogledajte serijal Insidious jer neće biti smisla gledati četverologiju ako producenti odluče zadnji dio ugurati, npr. između prvog i drugog dijela. Loš potez filmmakera.