Recenzija filma Hunger games 3: Trailer za zadnji dio, očekivana glupost

Hunger games: Mockingjay – part 1. Čak je i naslov dovoljno blesav da shvatite o čemu se ovdje radi. Kakvo besramno grabljenje novca. Čim sam čula da će zadnji dio podijeliti na dva filma, odmah sam filmu dala ocjenu manje. Ista stvar napravljena je s Harry Potterom. Prvi dio zadnje knjige samo je malo duži uvod u drugi dio i sam kraj. No dobro, Jennifer Lawrence je tu da spasi situaciju.

Oskar je dobila zasluženo i to je potvrdila. Cijeli film je predvidljiv i nimalo napet. Ovaj dio trilogije obilježile su neke od ključnih scena koje je Lawrence morala odraditi savršeno kako bi film mogao biti predstavljen publici. Radnja je bila razvučena i samim time dosadna. Gledanje u ekran s facom “Ok, daj neku radnju.” na trenutke su prekinule scene u kojima je Lawrence objašnjava daljni tijek događaja. Glupo za film koji ima milijun likova. Hunger games 3 nije film u kojem je jedna osoba trebala iznijeti cijelu radnju. Malenu ulogu u tome odigrao je President Snow, ali naravno, kroz razgovore s Katniss.

hunger games

Razgovore i odnos s Peetom i Galeom neću pretjerano objašnjavati. Tipičan trokut, jer eto, tako je moralo biti i nije imala izbora. Gluposti. Taj dio priče ni u knjigama nije dobar. Gale ni sa čime nije zaslužio njezinu dilemu. Petta ni sa čime nije zaslužio njezinu pozornost. To što su se našli u istoj situaciji i što su bili prisiljeni glumiti par da prežive, nije bio uvjerljiv razlog za nužno rađanje nekakvih emocija na razini iznad prijateljske. Razumijem da gotovo svaki film ovakve tematike i žanra mora imati ljubavni zaplet, ali ovo su gluposti. Hunger games je prvenstveno ratni film. Stoga, previše je pažnje posvećeno njezinom pokušavanju shvaćanja tko je od njih dvojice “the one”. Gle, imaš svijet za spasiti. Sjećaš se?

Hunger games 4 mora biti spektakl kako ova serija filmova ne bi završila neslavno kao i većina filmova koja broji nekoliko nastavaka. Ovo je bio najduži trailer ikad te se nadam da će biti vrijedan novca koji je na njega potrošen.