Recenzija filma HOT PURSUIT: Zašto uspješni glumci pristaju na korake unazad?

Hot pursuit razlog je zašto izbjegavam gledati komedije. S obzirom na činjenicu da u startu od ovakvih filmova nemam velika očekivanja, poker face je bila reakcija od početka do kraja.

Hot pursuit komedija je u kojoj glavne uloge igraju Reese Witherspoon i Sofia Vergara. Obadvije se odlično snalaze u komedijama, ali ne skupa. Kontrast između njih dvije nije spojiva kombinacija. U teoriji zvuči korektno. Žena meksičkog mafijaša želi ubiti drugog mafijaša koji je ubio njenog brata. Ok, klasična priča. Vergara je karakterom i izgledom idealna za ulogu. S druge strane imamo neiskusnu policajku koja mora zaštititi Vergaru. Witherspoon se nikako nije poistovjetila s ulogom. Činjenica jest da je ona simpatična, vrckava, komična, ali pored Vergare karakterno je preslaba tako da ne predstavlja suprotnost.

hot pursuit

Komedija podrazumijeva komične likove, scene, priču, bilo što… Gotovo jedina smiješna stvar u filmu bio je kraj kada se prikazuju neuspjele scene. Mogu izdvojiti poneku izjavu Sofije Vergare i to je otprilike to. Ne razumijem zašto uspješni glumci pristaju na ovakve korake unazad.

Hot pursuit loš je naziv filma. Prvotni naziv trebao je biti “Don`t mess with Texas” koji puno bolje pristaje radnji. Sama priča ispričana je već nebrojeno mnogo puta. Teško je shvatiti kako redatelji filmova ne shvaćaju da tehničkim izbacivanjem filmova, u stilu “samo da se nešto radi”, ne rade pozitivne pomake niti pridodaju stavke svojoj karijeri. Niti ostatku filmske postave.

Film pogledajte kada za nekoliko godina bude prikazivan na RTL-u, Novoj, HRT-u ili slično, u terminu iza Dnevnika kada nemate baš nikakvog drugog posla. Ali iskreno, nebi vam ga preporučila ni tad jer svaki drugi izbor je bolji izbor.