Recenzija filma HAIL, CAESAR!: Pobjeda ili poraz braće Coen?

Hail, Caesar! još je jedan uradak braće Coen. Genijalni dvojac koji nas je usrećio nekima od najboljih filmova svih vremena, svoj repetoar obogatio je još jednim filmom. Na žalost ili u korist?

Hail, Caesar! komedija je specifičnog stila. Uvelike podsjeća na The Grand Budapest Hotel, ali besmisao TGBH-a upravo je ono što film čini mini remekdjelom. Hail Caesar ipak je nekoliko stepenica niže.

Radnja filma smještena je u 1950-e tako da bi film u tim godinama bio dobra komedija. U 2016-oj, riječ je samo o filmu stilski specifičnim za braću Coen. Svaka scena izgledala je kao uvod u nešto smiješno i onda ništa. Scena prođe, nastaviš gledati i čekaš iduću. Dođe kraj filma, nađeš popis uradaka Coenovih i pitaš se kako se Hail, Caesar! ugurao među The Big Lebowski, No country for old men, Fargo, Burn after reading… Humor je forsiran i točno se zna kad ga treba očekivati. No to nije jedini razlog. Radi se o specifičnom tipu humora koji neće sjesti svima ni kad je dobro izveden.

caesarcaesar

U filmu se pojavljuje nekoliko velikih imena. Vjerujem da su svi odradili uloge onako kako se od njih tražilo. Iako se vrlo lako primijeti koliko je tko ozbiljno shvatio zadatak. Josh Brolin bio je glavna uloga, nimalo humorističan. Ovo je bio prejednostavan zadatak za Georgea Clooneya. Ralph Fiennes je Voldemort, ne tamo neki režiser filma u filmu. Scarleft Johansson ovu ulogu odradila je usput bez previše ulaganja energije i talenta. Channing Tatum se najbolje snašao. Izgledao je kao da mu je bilo zabavno biti dio ovakve priče jer i filmovi koje inače radi imaju dijelove satire. Svi ostali glumci nisu toliko bitni ni istaknuti da ih se proziva i isto su pokušali pronaći svoje smisleno mjesto u cijeloj priči.

Hail, Caesar! nebih definirala kao loš film. Međutim, nedostaje mu energije. S obzirom na to da je riječ o komediji braće Coen, očekivanja su bila puno veća. Steći će te dojam kao da su se požurli da ga naprave ili da nešto jednostavno nije odrađeno do kraja. Nećete ništa propustiti ako ne pogledate film, no smanjite euforiju ukoliko vas baš zanima.