Recenzija filma DESPICABLE ME 3: Minioni napuštaju Grua

Despicable me 3 nastavak je priče o Gruu i minionima. Upoznaje brata blizanca. Jesu li dvojica previše za jedan film i za koga se opredjeljuju minioni?

Despicable me generalno je odlično zamišljen. Nakon prvog djela, oduševili su nas minioni jer su urnebesno smiješni. Gru i curice zabavili su nas. U drugom djelu opet smo se smijali minionima iako smo smatrali da nisu dovoljno iskorišteni za humor. Gru je bio prihvatljiv. Sad kad više nisu znali što napraviti s Gruom, stvorili su mu brata blizanca.

Gru dobije informaciju o postojanju brata. Posjeti majku koja mu prizna da je otac  pri razvodu uzeo Drua, a Gru je ostao živjeti s majkom. Odlučuje upoznati brata. Pri dolasku shvati da mu je brat apsolutna suprotnost. Sav u bijelom uzgaja svinje. Međutim, sve je to paravan za stvarni posao kojim se bavio s ocem. Naime, svi su zlikovci. Pojavljuje se Bratt, lik koji je bio dječja zvijezda u osamdesetima. Nakon što mu je popularnost splasnula, odlučio je baviti se zločinom. Ukrao je najveći dijamant na svijetu, a Gru i Dru pokušali su ga ukrasti od Bratta. Gru je odlučio prikloniti se strani zakona, ali pod utjecajem Drua prisjećao se svoje zle strane. Kome se na kraju priklonio i kako su na to reagirali minioni, pogledajte u crtiću.

despicable me

Despicable me 3 daleko je lošiji od prvog nastavka. Likovi nisu previše skladni. Minioni su vodili svoju priču. Dru i Gru su se upoznavali kroz krađu dijamanta. Lucy je pokušala biti majka curicama. Najmlađa je hvatala jare misleći da je jednorog. Previše priča vodilo se u prekratkom filmu. Nedostatak humora vezano za minione najveći je propust. Pronaći će te jednu scenu na koju će te se nasmiješiti. Smijeha nema. Lucy je prilično iritantan lik. Njezini postupci i ponašanje bili su nepotreban dio filma. Dru također. Mislim da bi Despicable me bio puno zanimljiviji da je Gru s minionima hvatao Bratta.

Iako nije previše dobrih crtića napravljeno ove godine, nećete pogriješiti ako odaberete nešto drugo. Pored dvije loše stvari, bolji odabir je ona manje loša. Preporučujem neameričko.