Recenzija filma DADDY`S HOME: Film za djecu koji je neprikladan za djecu

Daddy`s home! I nitko nije sretan zbog toga.

Daddy`s home komedija je koja se ni u najavi nije činila dobrom iako su Will Ferrell i Mark Wahlberg odlična kombinacija. Holywood je posljednjih godina hiperproducirao nevjerojatan broj loših komedija s tendencijom pada kvalitete. Sve lošije od ovog čak bi me iznenadilo. Dakle, Ferrell je muž i očuh koji upoznaje biološkog oca djece koju odgaja. Oca glumi Wahlberg i fokus njegove uloge jest to što se napucao. Pokušavajući prihvatiti Dustyja, Ferrell ga uvodi u svoj život. Dusty se svojim stavom i sposobnostima uklapa u svaki aspekt te pokušava preuzeti ulogu oca od koje je davno pobjegao. Prilikom njihovih nadmetanja, publika bi se trebala smijati. Bilo je smiješno samo ono što je neprikladno.

Komedije su obično obiteljski filmovi, no kontradikcija u Daddy`s home je neprihvatljiva. Tko je ovdje ciljana publika? U filmu je izražen rasizam, maloljetničko nasilje, ismijavanje neplodnosti, psovke djece, pas koji se zove Tumor… Pogledajte pa mi recite.

daddy`s homeGluma je sasvim u redu, točno kako je očekivano. Iako je izbor djece trebao biti daleko bolji. Puno se klinaca pojavilo posljednjih, čak mjeseci, ne godina. Stoga mi nije jasan odabir. Potrebno je naglasiti da ograničen scenarij nije dopustio glumcima da pokažu svoj talent u potpunosti. Klasično komedijaški, Daddy`s home traje 90-ak minuta što je poprilično malo. Umjetnost je u kratkoj minutaži iskazati dovoljno. Ovdje su režiseri očekivano podbacili.

Ne preporučujem film. Nije prikladan za djecu, ni zanimljiv odraslima. Imam problem s pronalaženjem ciljane publike jer su elementi filma kontradiktorni. Neovisno o tome, Daddy`s home jednostavno je loš film.