Recenzija filma CREED: Podsjetnik na dobra stara vremena

Creed je snimljen za sve ljubitelje Rockyja Balboe. Rocky je obilježio 70-e, 80-e i 90-e te je ovo podsjetnik na treninge i suradnju Balboe i Creeda kojih se uvijek rado sjetimo.

Creed nas je podsjetio na Rockyjeve nekonvencionalne načine treniranja te koliku ulogu boks može imati u nečijem životu. Ovo je valjda jedini serijal filmova o borilačkom sportu gdje je odlično ukomponirana ljubavna priča. Nikada nećemo zaboraviti bitne mečeve za koje se Balboa pripremao u homemade dvorani daleko od svih preparata, trenera, poticaja i svega ostalog što je danas u boksu neizbježno. Nostalgiju na stranu, je li Creed ispunio očekivanja?

Poanta Creeda nije bila prikazati nešto novo i oduševiti publiku pričom. Sin Apolla Creeda odlučio je dignuti svoju boksačku karijeru na viši nivo i trebao je Balbou kao trenera. Naravno, on je odbio pa kroz nagovaranje prihvatio. U cijelu priču upetljala se djevojka i film je završio mečem. Poznato? Nedostaju emocija i kemija kakve su bile u ranijim filmovima, ali nisam razočarana jer sam očekivala i puno manje.

creed

Glumačka postava je gotovo sva nova. Sylvestar je ostario, no izvedba mu nije ništa drukčija nego u prethodnim filmovima. Adonis je mladi boksač koji stoji u sjeni oca i želi se izboriti za sebe. Pored toga svega, loši obiteljski odnosi otežavaju mu da se psihički posveti treninzima. U jednom momentu koristi ih kao oružje, u drugom se brani od svega. Sve ostale uloge manje su bitne i odrađene u skladu s pričom.

Iduće godine bit će snimljen drugi nastavak. Hoće li on bit “remake” jednog od već snimljenih nastavaka, samo s drugim ulogama ili će se dogoditi nešto sasvim novo – apsolutno nemam pojma. Ali nestrpljiva sam.

Creed nije ujedinio fanove kao i Star Wars. Niti je dobar koliko i Southpaw. Međutim, potaknulo me da pozovem ekipu i napravim movie maraton. Reakcija je bila kao kad dijete gleda crtić.