Recenzija filma ALICE THROUGH THE LOOKING GLASS: Zaustaviti, promijeniti, ukrasti, nadoknaditi, vratiti vrijeme?

!Alice through the looking glass odličan je primjer holywoodskog neuspjeha. Zar je stvarno moguće da ne postoje odlične ideje, odlični glumci, odličan scenarij i redatelj koji je dovoljno talentiran da napravi remekdjelo?

Alice through the looking glass film je o avanturistici Alice o kojoj sve znate iz zemlje čudesa. Očekujete zanimljive likove, impresivnu kostimografiju, humor, sarkazam, priču! Dobijete isfrustriranu princezu koje se Vrijeme boji. Sestra isfrustirane je savršena i zapravo razlog njezinog stanja. Alice je potrčko koja spaja dijelove priče u cjelinu. Pokušavajući pomoći Klobučaru, koji je kostimografski savršen, uništi sve, ali tipične bajke završavaju sretno pa se tako moralo dogoditi i ovdje.

Digitializacija je na vrhuncu, a ovakvi propusti se svejedno događaju. Nevjerojatno, zar ne? Klobučar je izuzetak, njega su uspjeli doraditi iznadprosječno. Digitalizirani filmovi razviju očekivanja o odličnoj fotografiji kakva u prirodi ne postoji. Ne nadajte se.

alice

Glumačka ekipa je odlična. Ali u svim drugim filmovima u kojima su glumili. Johnnyja Deepa zamaskirali su do neprepoznatljivosti stoga njegov talent nije mogao doći do izražaja. Helena Bonham Carther i Anne Hathaway bile su sestre. Vidno iskusna Helena zasjenila je Annu jer Anna je ipak materijal za drukčiji tip filmova. Sasha Baron Cohen utjelovio je Vrijeme. On je bio najzanimljiviji lik u filmu. Iako je kostimografija zakazala, bio je dobar izbor za tip uloge. Mia Wasikowska je glumica u usponu koji neće ostvariti ulogom Alice. Izgledala je totalno pogubljena. Cijeli film je izgledao kao da su ljude ubacili u kutiju i rekli im da se igraju snimanja filma.