Recenzija filma “50 shades of Grey”: Severina je bila bolja!

Svi vi koji očekujete pornjavu, skratit ću vam muke odmah na početku. U ovom slučaju pogledajte 50 shades of Youporn, Pornhub, Xnxx, Tubegalore, Youjizz, xVideos

Najiščekivaniji film godine temeljen je na knjizi kojom je oduševljeno 99% žena i nezamjetan broj muškaraca. Smirite doživljaje jer film je samo romantična drama. Očekivanja su nerealno prevelika. Svi smo očekivali ekstremne scene seksa i neku nebitnu radnju između tih scena. Ne razumijem strku jer porno stranice postoje od 1994. gdje je sadržaj puno kreativniji od onog u filmu. Ili knjizi.

Radnja filma je dosadna jer su prikazali razvoj odnosa Anastasie i Christiana na nedorečen način. Ona se zaljubi u njega. Ok, to razumijem. Lik dobro izgleda, uspješan je, zna što želi, zna kako to toga doći, dominantan je, grub, njegov posesivan odnos prema njoj… I ono najbitnije, način na koji on doživljava seks! Onda se tu pojavi problem – zašto ona?! Njezina uloga je apsolutno dosadna, nimalo provokativna, nema ništa čime bi njega zainteresirala. Loše je sastavljen taj dio filma. Malo je teško povjerovati da on koji može, ako ne imati, onda kupiti sve, želi baš nju. Jer je drukčija. Kao.

50 shades of grey

Razlike se privlače, kaže se. Film će vas uvjeriti u drukčije. Nikakva kemija ne postoji između glavna dva lika. Ona ne zna što želi, a on, dominantan, nametnuo joj se sve što nije znala želi li ili ne. Možda u knjizi sve to ima smisla, ali film ima puno propusta, puno nepovezanosti, nedorečenosti i nedovoljnog objašnjavanja i uvjeravanja publike u radnju.

Softporn u filmu bio je zanimljiv jer daje ideju o njegovim preferencijama i željama što definitivno potiče maštu. I u trenutku kada pomislite “Ok, to je to, idemo!”, scena stane. Radnja knjige temelji se na seksu kojeg u filmu jednostavno nije bilo dovoljno.

Usrećite se prvim dvjema rečenicama recenzije ili počnite prakticirat sve o čemu maštate umjesto da gledate “50 shades of softporn in Cinestar”.

PS: Nemojte govoriti da vam je film dobar jer oni koji kažu da nije, znaju zašto to govore.