Recenzija filma 13 HOURS: THE SECRET SOLDIERS OF BENGHAZI – Napadni i ubij da bi bio heroj

13 hours: The Secret Soldiers of Benghazi film je o herojima američke vojske koji spašavaju Amerikance iz zaraćenog područja Libije. Tko je zapravo heroj u ratu?

13 hours film je redatelja Michaela Baya koji iza sebe ima cijelu listu blockbustera i prilično dobrih filmova: Armageddon, Pearl Harbor, The Texas Chainsaw Massacre, Transformers, A Nightmare on Elm Street, Black Sails… No, je li uspio napraviti i dobar posao s 13 hours: The Secret Soldiers of Benghazi?

13 hours film je čija je radnja smještena u Benghazi, grad u Libiji koji je bio proglašen jednim od najopasnijih mjesta na Zemlji. Tipično američki, veličaju se ratni heroji koje Amerika neizmjerno i pretjerano cijeni. Libijski pobunjenici napadaju američku ambasadu koju štiti tim od nekoliko bivših vojnika koji su nakon izlaska iz vojske počeli raditi za privatnu kompaniju gdje im je uloga ponovno sudjelovanje u ratu. Nakon svih komplikacija, iskustvo im je pomoglo da odlično obave posao za koji su zaduženi. Iznervirat će vas nesposobnost njihovog nadređenog i nedostatak autoriteta izazvan lošim djelovanjem. Film je napet, prilično realan s obzirom na to da je napravljen na temelju istinitog događaja. Ako vas ne privlači patriotizam, film biste mogli shvatiti kao propagandu. Benghazi u 13 hours izgleda kao mjesto ratom sravljeno sa zemljom, ali to nije istina. Nakon svih nereda, Benghazi ipak nije opustošen.

13 hours

Glumci u filmu nisu pretjerano popularni što je uvijek plus ako imaju zavidan glumački talent. Jer poznatog glumca uvijek poistovjećujete s određenim filmovima koji su im možda obilježili karijeru. Ovako se više možete uživjeti u ono što u momentu gledate. Mislim da su glumci ekspresijom dobro dozirali količine straha, napetosti, veselja, neizvjesnosti, hrabrosti i odlučnosti što je 13 hours učinilo realističnim filmom. Ništa neću izdvojiti kao iznimno uspješno, ali film mogu definirati kao dobar. Osim što je 2 sata i 20 minuta ipak previše.

Ako volite američke filmove ratne tematike, ovo je film koji želite pogledati. Čak i ako se dvoumite, pogledajte ga. Barem zato što ga je radio Michael Bay koji je talentiran.