Recenzija filma HARDCORE HENRY: Oduševite se novim filmskim žanrom!

Hardcore Henry specifičan je film načinom snimanja. Igrate li Call of duty? Jeste li gledali spot pjesme Smack my bitch up? Iznenadite se perspektivom ovog filma.

Hardcore Henry prvi je film ovog žanra. Dakle, cijeli film je snimljen iz perspektive jedne osobe pomoću GoPro-a. Sniman je na način prikazan na slici niže. Ovakve stvari u 3d bile bi odlične. No, bojim se da bi režiseri trebali paziti na scene koje bi mogle zadati glavobolje. Sve u svemu, Hardcore Henry osvježenje je u filmskoj industriji zbog modernizacije snimanja.

Međutim, priča u filmu je katastrofalna. Čovjek se budi i shvati da je pola čovjek pola robot. U startu pretpostavite da je doživio nekakvu nesreću te da su ga u laboratoriju “obnovili”. Akcija kreće gotovo odmah jer netko napadne labos i lik mora bježati. Klišej svakog filma nalaže vam da shvatite kako postoje dvije suprotstavljene strane u kojem netko nekog lovi dok taj drugi bježi itd, itd, itd… Ubacite osobu koja random uskače u pomoć, pritom je luđak koji se također igra modernom tehonologijom. Zatim malo supermoći glavnog zlikovca. Fatalna žena i istrošena ljubavna priča. Kao i svaki put, genijalna ideja razočara vas propuštenom prilikom za nevjerojatnu realizaciju.

hardcore henry

Scene u filmu većinom su odlične. Realno je prikazana perspektiva osobe jer je GoPro pričvršćen za glavu te prati stvarni movement. Jedna stvar je vrlo neuvjerljiva – pokreti ruku. Vjerujem da tako jednostavno mora biti s obzirom na to da je glavni glumac nijem, tj. nije mu instalirana mogućnost govora. Znate kako gestikulirate i kad vidite kako to izgleda u filmu, činit će vam smiješno ako tako probate u stvarnom životu. Puno je scena u kojima se, upotrebom oružja, raznose dijelovi tijela i slično. Pa ako ste osjetljivi na takve stvari, ovo vam je upozorenje.

Sve u svemu, Harcore Henry, nešto je novo na sceni i nadam se da će se tehnika usavršiti praksom. Patim na novosti u filmskom svijetu jer se u većini slučajeva prati šablona što postane poprilično naporno ako ste ljubitelj filmova. Film je definitivno zanimljiv jer je drukčijeg žanra. Međutim, zbog krvavih scena, možda bi ste trebali pričekati nešto malo blaže. Na vama je da odlučite.