Tamarina RECENZIJA filma “THE INTERVIEW” (2014.)

The interview” je film koji je 2014. prouzrokovao najviše problema zbog čega je i povučen iz kina. Također je zabranjeno prikazivanje u Hrvatskoj. Redatelji Evan Goldberg i Seth Rogen odlučili su napraviti komediju od odnosa između Sjeverne Koreje i SAD-a.Nisu nikoga nasmijali.

U glavnim ulogama bili su sam redatelj filma Rogen i James Franco. Nakon uloge u filmu “127 sati” nikad mu više ne bi dodjelila ulogu u komediji jer Francu jednostavno bolje pristaju ozbiljnije uloge. Ne sumnjam u njegovu glumu u “The interview-u”, on je zavidno dobar glumac, samo naglašavam da bi ta uloga bolje stajala nekome tko je iskusniji u komediji.

Dok jedna strana film smatra lošom komedijom, druga kritizira temu filma. Britanski časopis “The guardian” objavio je članak u kojem je pisalo da je film dotaknuo živac unutar režima što je stvorilo prikaz toga kako se vođe odnose prema narodu kao i brigu o njihovoj sigurnosti. Naglašeno je da Sjeverna Koreja ima dugu povijest svima poznate vladavine na koju nitko ne utječe.

Oglasila se i Sjeverna Koreja. Ambasador Ja Song-nam  rekao je kako je produkcija i distribucija takvog filma napad na vrh države i da se to može protumačiti kao propagiranje terorizma kao i čin rata.