Tamarina RECENZIJA filma “SEX TAPE” (2014)

Seks prodaje, ali ne u komediji “Sex tape”. Film je snimljen ove godine i glavni glumci su Jason Segel i Cameron Diaz. S obzirom na činjenicu da je Cameron Diaz odlična glumica i Jason Segel iskusan glumac u humorističnim serijama, film je loš. Čak su i ocjene na raznim web stranicama niske. Ideja filma je dobra, ali je loše realizirana.

Komedija podrazumijeva komične scene, ali u filmu ih gotovo nije bilo. Radnja je na momente prilično spora, na momente ubrzana. Film počinje uvodom u vezu Jaya i Annie. Cijeli početak priče svodio se na to da je njihov seksualni život odličan. Međutim, scene nisu bile zanimljive. U svakoj je nešto nedostajalo da bi se ta tvrdnja pokazala točnom. Odmah nakon toga dolazi preokret. U braku su i imaju djecu. Seks ne postoji i to ih brine. U nedostatku seksa došli su na ideju da snime pornografski video. Nepažnjom, video se našao na iPadovima nekolicine ljudi. Skoro i na Youpornu.

Sex tape scena

Pokušavajući doći do svih ljudi koji su imali snimku, našli su se u situacijama koje su trebale biti smiješne. Nisu bile. Ono što je u filmu bilo dosadno su scene u kojima Jay i Annie razgovaraju o tome kako je njihov seksualni život nestao i kad će se opet dogoditi. Također, žao mi je što romantične razgovore nisam ubrzala ili preskočila. Scena pred kraj filma gdje Jay pokušava pronaći iPad je apsolutno nerealna, nimalo smiješna i pretjerana. To je trebao biti vrhunac filma, ali meni se taj dio najmanje svidio. Nakon što su prikazali neke od scena ključne snimke, bila sam razočarana jer sam se nadala da će to biti dovoljno kreativno da spasi cijeli film.

Koja je poanta filma? Stvarno ne znam. Odbijam vjerovati da je ekipa koja je snimila film, očekivala da će “Sex tape” postati hit. Svi su znatiželjno pogledali film, ali mislim da su zaključili da je to bilo beskorisno trošenje 94 minute koliko film traje.