Recenzija filma X-MEN APOCALYPSE: Ubiti Boga

X-men Apocalypse još je jedan film u nizu serijala. Uspjeli su zakomplicirati dovoljno da moramo stati i razmisliti gdje da ga radnjom smjestimo. S obzirom na to da su Xavier i Magneto na različitim stranama te se još uvijek nisu konačno raspodijelili, a ovdje se zajedno bore, ni manje ni više, nego protiv Boga, film ćemo svrstati tamo negdje oko početka.

X-men Apocalypse nije loš film. Ima sve elemente koji su potrebni da se zabavite sat i pol vremena. Pogotovo ako ste fan Marvela. Stavimo li zanos na stranu i pogledamo činjenice, shvatit će te da film ima puno tehničkih propusta te da radnjom nije ništa drukčiji ili bolji od već viđenog. Postoji glavni pozitivac koji skupi ekipu, negativac također. Negativac uvijek izgubi i na kraju filma se ostavi dovoljno prostora za pretpostavku o novom nastavku.

Neću ulaziti preduboko u tematiku jer pretpostavljam da ste ostale filmove gledali. Ako niste, pogledajte. Magneto je shvatio da su ljudi ipak loši. Xavier i dalje svojim dubokoumnim razgovorima ohrabruje djecu sa supermoćima. Međutim, pojavio se En Sabah Nur – Bog. Nezadovoljan činjenicom da su slabi preuzeli kontrolu svijetom raznoraznim sistemima, pronalazi 4 jahača apokalipse da mu pomognu pronaći najjače koji bi nastavili upravljati novim svijetom. Jahači su bili prilično beskorisni. Bog je negativac i Magneto mu se priključuje. Xavier opet drži motivacijske govore, mutanti opet otkriju da su jači nego što misle i Magneto opet shvati da nije bezosjećajan. Eto, to je otprilike cijela priča. Dvije stvari su odlične vezane uz X-man Apocalypse: fotografija i komentari publike.

x-men

Tehničkih grešaka malih milijun.

• Morali bi ciljano gledati film kako biste primijetili upotrebu brandova kojih 80-ih, gdje je radnja filma smještena, nisu postojali.
  • Ako vam se žuri i sa sobom imate mutanta koji je kreće warp brzinom i jednog teleportera, pa valjda će te upotrijebiti njihove sposobnosti.
  • Koje su sve zemlje nuklearno naoružane? Koje se spominju u filmu?
  • U trenutku kada Magneto uništava sve metalno, kako letjelica neometano leti?

I tako dalje…

x-men

X-men je ovaj put imao prilično lošu filmsku postavu. Michael Fassbender jedini je zaslužio pohvale. James McAvoy kao Charles Xavier djeluje preblago, nikako kao voditelj ustanove u kojoj se obrazuju djeca i odrasli s kojekakvim mutantskim sposobnostima. Jeniffer Lawrence opet glumi u popularnom filmu. Ne postoji nitko drugi? Barem je nju lako zamijeniti. Sophie Turner zavijek će biti Sansa. Uloga koju ima u Game of Thrones možda je jedina koja joj odgovara jer glumački očaj koji je pokazala kroz X-men neće joj osigurati budućnost u karijeri. Ostali glumci su mladi u usponu koje smo već imali prilike vidjeti, ali još nisu imali ulogu koja im je istaknula karijeru. Ništa pretjerano bitno, prilično neiskusno, ali s potencijalom.

Nemojte gledati 3d u Cinestaru jer na trenutke slika bude mutna što je poprilično iritantno. Ako ne idete često u kino, bit će vam ok. No ako idete, bit će vam žao što niste čekali torrente. U usporedbi s npr., Avatarom, 3d je loš. Općenito, pogledajte film. Barem zbog činjenice da će biti snimljena još 2 dijela. Poučena viđenim, ne znam gdje će ih radnjom ubaciti i oko koga će se vrtjeti situacija.