Recenzija filma THE EYES OF MY MOTHER: Spokojno kopanje očiju

The eyes of my mother nevjerojatno je uznemirujući film o usamljenom siročetu s mentalnim oštećenjem koje je počinilo otmice, mučenja i ubojstva.

The eyes of my mother melankolično je uznemirujući filmski uradak. Film je pun scena mučenja, krvi i nasilja. Međutim, cijela atmosfera filma, umanjit će prekomjerne grafičke prikaze. Štih umjetnosti pretvara grafiku u psihologiju. Stoga, riječ je psihološkoj horor drami.

Franceska je djevojčica koja živi s ocem i majkom u selu. Njezin dom izoliran je od svega. Neočekivani posjet nepoznatog muškarca, iznenadio je majku. U nemogućnosti snalaženja u situaciji, pustila ga je u kuću te ju je on nekoliko trenutaka kasnije ubio. Otac je nedugo nakon stigao kući i vidio što se dogodilo. Zatočio je ubojicu u štalu svezavši ga lancima. Djevojčica mu je kasnije iskopala oči. Spokojno.

Kad joj je otac umro, nije ga htjela pokopati da ne ostane sama. Spavala je s truplom, kupala je truplo, družila se s truplom. Eventualno je moralo stati. Htjela je prijatelja mada nije znala ništa o socijalizaciji. Iz obližnjeg gradića, dovela je djevojku kući. Rekla joj je da je ubila svog oca. Prestravljena djevojka pokušala je pobjeći. Francesca ju je ubila. Potom je ukrala dijete čiju je majku također zatočila u štali iskopavši joj oči.

Godinama kasnije, žene uspjeva pobjeći. Kamo?

the eyes

The eyes of my mother je neobičan film. Više elemenata spojeno je u jedno djelo što je uzrokovalo zbunjenost. Naime, film ima temelje horora, drame, trilera, umjetnosti, ali i grafičkog nasilja te psihičkog oboljenja koje zahtjeva ozbiljnu hospitalizaciju. Međutim, činjenica da je film crno bijeli i da je toliko melankoničan, umanjila je sve što sam naglasila u prethodnoj rečenici. Nemoguće je naglasiti samo jedan aspekt filma.

Govoreći o radnji, malo je teško povjerovati da je djevojka toliko godina živjela sama, odsječena od ostatka svijeta. Bez poštara, bez susjeda, bez ljudi koji se slučajno nađu na tuđem posjedu što je bilo normalno u to vrijeme. Pogotovo kada je toliko ljudi nestalo (majka, otac, ubojica, AZIJATKINJA, žena i dijete). Pa prvi korak koji policija napravi u slučaju nestanka, jest da posjeti obitelj ili zadnje mjesto gdje je osoba viđena. Uzmite u obzir da je riječ o ruralnom području gdje svatko svakog zna. Nešto banalno kao što je plaćanje struje?

Preporučila bih film iako nije za svakoga. Preporuka ovisi o preferenciji žanrova.