Recenzija filma THE DRESSMAKER: Bol kao inspiracija, ponos kao rezultat

Dressmaker je film u kojem je pouka važnija od priče. Odijelo ne čini čovjeka, ali definitvno prvi dojam. Pogotovo ako je riječ o dizajnerskoj unikatnoj haljini rađenoj po mjeri.

Dressmaker priča je o odrastanju i borbi za bolje. Smiješnu priču na stranu, smatrate li da je bol najveća inspiracija?

Kate Winslet djevojčica je koja je odrasla sa samohranom majkom u malenom gradiću gdje se svi znaju. Glasine o vršnjačkom zlostavljanju bile su javna tajna u kojoj su sudjelovali i odrasli. Nakon nesreće kojoj navodno nitko nije svjedočio, Tilly je odvedena iz grada kako bi se s njom postupilo “u skladu sa zakonom”. Nakon što je odrasla, vraća se u grad kako bi otkrila tajne i spletke te se ponovno zbližila s majkom kojoj su sugrađani uništili život. Borba i priče krenule su odmah prvi dan, no oštar karakter bio je jači. Uz karatker, Tilly je imala nevjerojatan talent šivanja haljina. Svojom pojavom ostavljala je bez daha te su je žene počele posjećivati kako bi i one izgledale izvanredno u različitim kreacijama.

dressmaker

Tilly je podijelila svoj talent s konzervativnim građanima, otkrila lošu ali dobro skrivenu tajnu, zaljubila se te ponovno sve izgubila zahvaljujući zavisti, zlobi i maloumnosti neuspješnih.

Glavna uloga pripala je Kate Winslet. Titanic joj je obilježio karijeru, ali Dressmaker joj također odlično pristaje. Njezin izgled i način prenošenja scenarija na ekran, upotpunili su realizaciju pouke iz filma. Judy Davis kao njezina majka, uz oštar stav pokazala je toplinu što joj je pristajalo jednako dobro. Policajac Hugo Heaving će vas začuditi te nasmijati. U filmu se našao i Liam Hemsworth. Naravno da se skinuo što je bitnije od razloga. Svaki film u kojem se pojavi, više se fokusira na njegov izgled nego svrhu scena. Ako se baš već moram osvrnuti na njegovu ulogu, nije se uklopio jer je razlika u godinama između njega i Kate Winslet prevelika. U teoriji je sve to izvedivo, ali shvatite da su u određenim ulogama prikazani kao djeca skoro vršnjaci i onda dobijete budućnost koja se baš i ne podudara s prošlosti.

Zabavan film, pretežito za žene jer ima više scena kokodakanja i fokus je uglavnom na odličnim haljinama. No, pouka filma je dublja te ističe da se podcijenjeni više bore što ih u budućnosti čini boljima.