Recenzija filma SPREAD: Žene sponzori i muškarci sponzoruše

Spread je film koji prikazuje drugu stranu glamura Los Angelesa. Saznat ćete kako žive prosječna sponozoruša, Boy toy i njihovi sponzori. Iako se prikazuje stvarno prisustvo takvog načina života, radnja filma je preloše sastavljena. Evo zašto.

Spread prati život Boy toya u LA-u kojeg glumi Ashton Kutcher. Boy toy u pravilu dobro izgleda i ne treba ništa reći. Ili izgleda prosječno, ali ubija spikom. Emotivno je prazan, nemoralan i služi samo za seks. Eventualno pokazivanje. U filmu imamo jednog Ashtona koji se nije uklopio ni u jedan aspekt zbog prosječnog izgleda popraćenog lošim uletima. Njegova sugarmamma je žena koja zna što hoće, ali nikako mi nije jasno zašto je odabrala baš njega. Vjerojatno ima dobre razloge, ali u filmu nisu dobro objašnjeni. Eto zato je radnja filma loše sastavljena. Neću vam otkriti konkretne detalje, ali razočarat će vas njegovi postupci pred kraj filma. Realno, takve se situacije mogu dogoditi, ali nikako nisu usklađene s njegovom ulogom u ostatku filma.

spread

S druge strane imate sponzorušu koja razumije biznis. Simpatična cura u potrazi za nesimpatičnim bogatašima. Zato što može. Uspostavila je dobar odnos s Ashtonom jer se bave istim stvarima i apsolutno je dominirala na kraju filma. Koliko god je sponozoruša i koliko god to bila loša stvar, 1:0 je za nju i priznat će te da je kraljica. Tijekom filma, njezina uloga mi nije bila potrebna, ali je definitvno neizbježna za kraj jer je popravila lošu radnju.

Nisam razočarana temom nego radnjom filma. Niskomoralna je, definitvno. Takve postupke svi osuđuju i gotovo nitko ne preferira, ali i to je nešto što se svakodnevno događa. Zašto šutjeti? Izvedba radnje je razočaranje koju neću komentirati jer bi to bio spoiler.

Spread je namijenjen za mlade i one koji podržavaju takav način života. Žanrovski, film je romantična drama/komedija. Komedija jer će te se smijati nedostatcima filma.