Recenzija filma SMETTO QUANDO VOGLIO: Proizvodnja legalne droge

Smetto quando voglio talijanski je film u kojem grupa prijatelja sa sveučilišnim diplomama proizvodi pametnu drogu i pokreće biznis dilanja. Breaking bad na talijanski način. Tko je bolji?

Smetto quando voglio (Odustajem kad god želim) razlog je zašto mi je žao što nisam studirala kemiju. Ujedno i zašto sam sretna što ju nisam studirala. Naime, postoje molekule koje ministarstva propisuju kao legalne ili nelegalne. Nelegalne nazivamo drogama, legalne lijekovima. Studiraš, završiš, tražiš posao, dobiješ nešto na pola radnog vremena ako imaš sreće. Naoružan znanjem i razočaran stanjem u državi, dođeš do ideje da proizvedeš legalnu molekulu koja ima efekt kao i nelegalne substance. Nađeš grupu iskomišljenika, realiziraš ideju i smiješ se jer ti policija ne može ništa. Međutim, cura ti je socijalni radnik koja se bori protiv ovisnosti o drogama. Usput saznaš da je trudna. Usput i ona sazna da si diler. Suosnivač ti postane ovisan o tome što ste proizveli. Drugi kupi Ruskinju. Treći dobije batina od konkurencije. Četvrti izazove prometnu i policija ga nađe s pola kilograma proizvoda. Žrtvuješ se za dobrobit ostatka grupe i shvatiš da je u zatvoru lijepo jer te plaćaju da podučavaš zatvorenike.

smetto quando voglio

Glumci su tipični talijani: glasni su i puno gestikuliraju. Što nije bilo dovoljno da film učini uzbudljivijim. S obzirom na to da je Breaking bad serija odavno emitirana, film je samo kopija i kraća verzija. U iščekivanju zaokreta radnje ili nečeg čega u seriji nije bilo, dočekala sam kraj filma. Smetto quando voglio bio bi zanimljiviji da serija ne postoji. Međutim, ako nemate velika očekivanja i ne tražite ništa odlično, ovo je komedija na talijanski način koja će vam potratiti dva sata vremena.

P.S. Dragi studenti kemije i neurobiologije, nemojte se žaliti da nema posla.