Recenzija filma SICARIO: Koliko je teško odabrati dobre glumce?

Sicario je nova akcijska drama koja je u najavi djelovala obećavajuće. Je li realizacija bila takva?

Sicario na španjolskom znači plaćeni ubojica. Iz samog naslova očekivala se dobra akcija uz dozu drame. Čak su i likovi izgledali idealno za upotpunjavanje radnje – Benicio Del Toro, Josh Brolin, Victor Garber, Jon Bernthal… Protuteža im je Emily Blunt (?). Režiseri mi nisu najjasniji oko tog odabira iz više razloga. Emily Blunt nije osoba za filmove čija je tematika rat između meksičkih dilera, korumpirane policije i američkog FBI-a. Njezina uloga odlično je uklopljena u radnju. Jedini problem jest taj što njezina pojava nije dovoljno jaka da bi bila glavna. Odličan uvod u film izazvao je interes koji je ubrzo splasnuo.

sicario

Tema filma je odlična. Opisuje se radnja uvijek aktualnih nereda u Meksiku i rata u kojem niti jedna strana nikad neće pobijediti – proizvodnja i prodaja droge. Prikazan je jedan aspekt pristupa cijelokupnom problemu te kako se polulegalne akcije provode s ciljem ne suzbijanja nego promjene smjera opticaja droge uz izgovor da je to jedini način kontroliranja. Odlično! Stanje je realno prikazano uz dovoljnu dozu drame, leševa, oružja, dijaloga, dilema, napetosti, iščekivanja… Međutim, cijela mreža dilanja jest prevelika da bi se prikazala jednim filmom tako da će vam se Sicario činiti samo kao uvod ili grebanje površine.

Opravdane su sve tri nominacije za Oscar, ali i razlozi ne osvajanja nijednog. Sicario bih stavila negdje između odličnog i prosječnog. Pogledajte ga zbog dobre priče i da procjenite tko bi, za glavnu ulogu, bio bolji izbor od Emily Blunt.