Recenzija filma POKER NIGHT: Praksa iznad teorije!

Poker night je horor triler o događajima koji su obilježili karijere odličnih detektiva. Koji je najbolji način edukacije mladih policajaca? Noć pokera.

Poker night vrlo je pametan film. Iako sadrži dijelove horora, nebih ga tako karakterizirala. Poučan uradak Grega Francisa uvjerit će vas da je praksa bolji učitelj od bilo kakve teorije te da neke stvari možete naučiti samo iskustvom.

Nekolicina detektiva ima običaj organizirati noć pokera prilikom koje pozovu mladog policajca kako bi mu kroz kartašku igru ispričali događaje iz života vezane uz posao. Cilj igre jest naučiti “zelenog” poslu i objasniti mu očekivanja i princip rada. Svaki od detektiva imao je priču koja mu je obilježila karijeru i naučila ga lekcije koje je primjenjivao u svakom slučaju na kojem je radio. Paralelno s igrom, u Poker night prikazuje se i priča koja obilježava karijeru policajca kojeg su stariji obučavali prilikom pokera. Svaka priča je unikatna s vrlo zanimljivom poukom. Postoje detalji koje morate reći, ali i oni koji prešutite. Cijela priča služi kao lekcija i onome tko ju je doživio i onome tko ju sluša. Kraj filma navest će vas da preispitate sve ostale priče i postavite si pitanje postupaju li korektno. Jednostavan opis vrlo kompleksne radnje.

poker night

U Poker night pojavljuju se zanimljiva imena: Ron Pearlman, Beau Mirchoff, Giancarlo Esposito, Titus Welliver, Michael Eklund, Ron Eldard, Corey Large… Opis filma zahtjevao je glumački napor koji nije dosegnuo previsoku razinu, ali zadovoljio je elemente potrebne za efektnu realizaciju radnje. Iako neka od navedenih imena bilježe velike filmske uspjehe u karijeri, Poker night jednostavno nije materijal za prestižne nagrade. Stoga, poslužio je samo za održavanje kondicije, ne za napredak. Uvelike se primijeti.

Svakako preporučujem film. Radnja je iznenađujuće pametna i takva praksa trebala bi se primjenivati prilikom edukacije mnogih ljudi u širem opisu poslova. Fokus će te zadržati od početka do kraja te će vas sam kraj pomalo iznenaditi.