Recenzija filma OUIJA ORIGIN OF EVIL: Opet dižemo demone iz mrtvih

Ouija je horor film o prizivanju onih s drugog svijeta. Definitivno je bolji od prvog dijela iz 2014., ali je li nam dosta filmova o demonima koje dižemo iz mrtvih?

Ouija (2016.) – Riječ je o drugom djelu priče koji je vremenski smješten ispred prvog. Što apsolutno ne volim. Nakon što je Ouija iz 2014. prošao nešto malo bolje od očekivanog ili od ostalih filmova tog žanra, redatelji su odlučili napraviti drugi dio. Moram priznati da je Ouija: Origins of evil puno bolji, ali gdje vam je bila kreativnost prije 3 godine? Ili su se vodili logikom da je svaki drugi nastavak lošiji pa se ovo činilo kao dobar trik?

Majka sa svoje dvije kćeri bavi se prizivanjem mrtvih kako bi njihove obitelji ili prijatelji mogli razgovarati s njima. Naravno, riječ je o prevari. Potaknuta financijskim problemima, majka je došla do ideje kako zaraditi novac za uzdržavanje obitelji. Kroz cijelu igru, dolazi do Ouija ploče pomoću koje najmlađa kćer prizove demone koji ju evenutalno opsjedaju. Cijela priča uključila je dečka starije kćeri, lokalnog svećenika, ubojstva, umobolnicu i sve ostale tipične ishode ovakvih priča. Nitko ne izlazi kao pozitivac ili heroj, priča se nadovezuje na drugi dio koji je lošiji od prvog.

ouija

Nekolicina glumaca u filmu su mlade zvijezde u usponu: Annalise Basso, Lulu Wilson, Parker Mack. Iako ovakva radnja filma nije zahtjevala ekspresivan napor kako bi se dočarala situacija, posao je odrađen onako kako se očekivalo. Mislim da je odabir mogao biti bolji, ali boljim glumcima nije potreban ovakav film. Elizabeth Reaser pojavlje se kao majka i Henry Thomas kao svećenik. Nisko postavljena očekivanja su ispunjena.

Ako vam je cilj pogledati horor filmove iz 2016., pogledajte ga. Ako imate bilo koje druge razloge za gledanje, nemojte. Iako bih ga stavila ispred drugih horor filmova snimljenih unazad nekoliko godina, ipak odaberite neki dobar stari horor iz djetinjstva ili čak i stariji.