Recenzija filma Mad Max: Gitarist na kamionu car!

Moram priznati da je Cinestar u Bihaću super. Nema gužve, osoblje je simpatično, nachosi prva liga. Još da primaju kune, gdje bi im bio kraj. Mad Max upotpunio je doživljaj.

Mad Max je vrh! Nekakav opći dojam je odličan. Film je imao elemente svega čega je trebao imati, sve što se očekivalo: auti, kamioni, prijatelji, neprijatelji, hijerarhija, borbe, šokovi, smijeh, lijepe žene, lijep Tom Hardy…

Ono što se posebno ističe su detalji. Načini na koje su organizirani napadi na konvoje, kamione ili nešto slično, toliko je dobro zamišljeno. Gitarist! On je poseban dio priče. Toliko je bitno nebitan. Mislim da su ga ukomponirali u film samo da stave točku na i cijelom ludilu koje se provlači iz scene u scenu. Itekako dobra točka na i. Gledajući film, shvatit će te o čemu pričam. Neovisno o gitaristu, glazba u filmu je odlična.

mad max

U trenutku kad sam se ozbiljno počela pitati zašto baš i nema dobrih filmova u kinu zadnjih mjeseci, dogodi se jedan Mad Max. Oči širom otvorene, osmjeh od uha do uha puna dva sata. Koncept podjele društva i hijerarhija bili su odlični. Jedan je na vrhu, ostalima se manipulira. Svatko ima svoju poziciju i zna gdje mu je mjesto. Neimaština i nagon za preživljavanjem pokreću strah, a manipulacija strahom je najučinkovitija. Mali Nux idealan je primjer.

mad max

Furiosa je protuteža svemu negativnom u filmu. Ona se bori za plemenit cilj, bježi od zlikovaca kako bi spasila nevine… Klišej. To mi je malo čak i zasmetalo. Kroz cijeli film pažnja je bila usmjerena na nju. Naslov filma je Mad Max, a ne Mad Furiosa. Mad Max nije došao do izražaja. Bila sam oduševljena kada sam saznala da će Mad Max biti Tom Hardy, ali kad sam vidjela koliko su mu pažnje dali u filmu, bila sam doslovno šokirana. Tako dobar glumac koji je svaku svoju ulogu gotovo pa savršeno dočarao, nije dobio priliku istaknuti se ekspresijom u jednoj od najvećih uloga u dosadašnjoj karijeri. Provlačio se kroz cijeli film, ali imao je jako malo teksta i jako škrt položaj u scenama. Predobar je glumac da bi ga se toliko zapostavilo.

Ponavljam, film je vrh. Definitivno jedan od onih koji se gledaju više puta.