Recenzija filma IT COMES AT NIGHT: Ništa nije došlo tijekom noći

It comes at night apokaliptična je drama o kraju civilizacije. Može li se takva misterija bez uvoda i uvida u budućnost klasificirati kao dobar film?

It comes at night film je čija se radnja temelji na sadašnjosti. Bez ikakvih navoda o nastanku trenutne situacije servirana nam je priča o obitelji koja se skriva u šumi od nekakve bolesti.

Tročlana obitelj izgradila je rutinsku svakodnevicu u zabarikadiranoj kući u šumi. Temeljem radnje, zaključujem da se kuća nalazi usred ničega kako bi ih se teže pronašlo. Tj., kako ih nitko nebi pronašao. Bježe od nekakve bolesti koja napada ljude. Hodajući vani s gas maskama i izbjegavajući kontakt s bilo čime, preživljavaju apokaliptični događaj o kojemu nema riječi kroz film.

Pojavljuje se muškarac. Predstavlja se kao otac koji traži bolje uvjete života za ženu i dijete. Uletio je u kuću misleći da je napuštena. Odluče pomoći jedan drugome te se usele skupa. Razvojem događaja svi se razbole i monotonija nestaje završetkom filma.

it comes at night

It comes at night ima kvalitetnih dijelova, ali i masu nedostataka. S obzirom na to da je riječ o filmu koji opisuje radnju u vrlo kratkom vremenskom periodu, a temelji se na prikazivanju rutinskog života, dali su nam premalo detalja. To je film učinilo užasno monotonim. Iako cijenim što ovo nije tipičan zombi film o kraju svijeta u kojem ćemo plakati za psom, balans između premalo i previše pogođen je u najnestabilnijoj točki.

Vani se kreće isključivo s gas maskama kako bi se izbjegla zaraza, ali ako svežeš čovjeka za drvo i ostaviš ga dva dana, ništa ga neće doći pojesti niti zaraziti. Nedostatak informacija je iritantan: Ne znate što se događa u vanjskom svijetu, kakva bolest hara, što se dogodilo psu, kako su se otvorila vrata… Faktor misterije je poželjan, ali prešućivanje ključnih informacija kriminalno je djelo.

Puno toga vas navodi na krivi put: klasifikacija film kao horor, smjer radnje kroz cijeli film, plaćene recenzije na IMDB, naslovna slika ovog članka…

Ne može vam biti toliko dosadno da biste svojevoljeno pogledali ovaj film.