Recenzija filma INDEPENDENCE DAY: RESURGENCE – Tipičan ljetni dosadni blockbuster

Independence day: Resurgence idealan je primjer činjenice da hiperproduktivnost smanjuje kvalitetu. Film iz 1996. bio je odličan. Taj gotovo isti film, 20 godina kasnije, jedan je od razloga zašto nas vanzemaljci žele istrijebiti.

Independence day iz 1996. godine, bio je blockbuster. Većinom je izazvao pozitivne reakcije. Ako i nisu bile pozitivne, izazvao je reakcije. Za razliku od drugog nastavka iz ove godine kojeg jednostavno možete pogledati od početka do kraja bez reakcije. Cijela industrija izgubila je na kvaliteti što se u ovom filmu iznimno osjeti.

Vanzemaljci su se vratili nakon 20 godina, događa se novi Independence day. Ovaj put su jači, veći, napredniji. Nitko ih nikad do sad nije uspio poraziti, ali eto, mi ljudi možemo. Kroz neinteligentne dijaloge i likove uspjevamo spasiti svoju vrstu. Radnja filma je puna rupa, što je očekivano. Čak i ne previše važno jer ovo je jedan od onih filmova koje gledamo kada ne želimo puno razmišljati. Kada gledate puno filmova, na takve nedostatke postanete ili preosjetljivi ili neosjetljivi. Savjetujem da se prespustite drugoj opciji, živciranje ne pomaže. S druge strane, imate likove za koje se pitate kako su svojom nekompetentnosti dospjeli na mjesto, hm, pilota svemirske letjelice. Realno, kakav je to pilot koji uđe u hangar i svojevoljno uzme letjelicu kako bi otišao po tim ljudi za koje nije dobio ovlasti da ih dovede u najčuvanije mjesto na Zemlji? Neću u detalje, previše ih je.

independence day

Filmska postava djelomično je ostala ista: Bill Pullman, Jeff Goldblum, Judd Hirsch, Brent Spiner, Vivica A. Fox. Osjeti se nedostatak Will Smitha. Novi likovi su malo neskladni. Karakterne razlike su im poprilično velike pa se ne osjeti nikakva povezanost. Jessie T. Usher, Liam Hemsworth, Maika Monroe, Travis Tope, Deobia Oparei, Nicolas Wright… Previše individualaca koji se teško mogu uklopiti u cjelinu.

Specijalni efekti su odlični. Iako na momente nelogični i ne pretjerano napeti, impresivno su zamišljeni. To je jedino što je u ovom Independence day bilo bolje nego u prethodnom.

Sve u svemu, Independence day je blockbuster o kojem se ne treba previše razmišljati. Nećete ništa ni propustiti ni dobiti ako ga pogledate ili ne. Ionako će ga prikazati na javnoj televiziji iza Dnevnika oko 20:00 vjerojatno već iduće godine.